امیر قلعه نوعی:

از رییس جمهور می‌خواهم از تیم‌های گیلانی حمایت کند | به رشت تعصب دارم

قلعه نویی با بیان اینکه از رییس جمهور می‌خواهم تا از تیم‌های گیلانی حمایت کند، افزود: حق مردم گیلان بیشتر از این چیزها است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن اصفهان در کنفرانس خبری پس از بازی با سپیدرود رشت ضمن تسلیت زلزله کرمانشاه، گفت: تیم‌های گیلانی از جمله مظلوم‌ترین تیم‌های ایران هستند. مسئولان باید فکری به حال تیم‎های گیلانی کنند و امروز دیدیم سپیدرود با غیرت بازی می‌کند.

قلعه نویی با بیان اینکه از رییس جمهور می‌خواهم از تیم‌های گیلانی حمایت کند، افزود: حق مردم گیلان بیشتر از این چیزها است.

وی جو ورزشگاه سردار جنگل را بسیار خوب دانست و افزود: زیباتر از بازی، جو فوق العاده ورزشگاه بود که هواداران سپیدرود، تیم ما و تیم خود را به خوبی تشویق کردند.

سرمربی ذوب آهن اصفهان در خصوص بازی نیز با بیان اینکه سپیدرود به خوبی بازی کرد، گفت: از بازیکنانمان تشکر می‌کنم که بازی زیبایی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که بعد از شش هفته توانستیم ببریم البته به نظر بنده تیم ما به اندازه‌ای که خوب بازی می‌کند نتوانسته امتیاز جمع کند.

قلعه نویی در خصوص خوشحالی کم خود پس از گل‌های ذوب‌آهن نیز گفت: بنده به رشت تعصب دارم زیرا مادرم رشتی است. زمین بازی مناسب نبود اما توانستیم خوشبختانه بازی را ببریم.

Share