خسته بند در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد

از افزایش ظرفیت ورزشگاه تختی انزلی به ۱۵ هزار نفر تا مسقف کردن سکوها

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بنا داریم که استادیوم به ۱۵ هزار نفر ارتقاء یاید، متذکر شد: با توجه به بارندگی زیاد شهرستان مسقف کردن سکوها هم جزو تدابیر قرار گرفته است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن خسته بند نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در گفت وگو با دیارمیرزا با اشاره به اختصاص ۳.۵ میلیارد برای آغاز مرمت استادیوم پیر تختی بندرانزلی اظهار کرد: این اقدام به دنبال پی گیری هایی بوده که صورت پذیرفت.
وی افزود: این سه و نیم میلیارد تومان نیز از سوی وزیر ورزش و جوانان اختصاص یافت که کمک همه عزیزان در استان و تهران بود که توانستیم این اعتبار را جمع کنیم.
نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با بیان اینکه از سازمان برنامه و بودجه مجوز ترک تشریفات داده شده است تصریح کرد: مقدمات کار انجام شده و پیمانکار با اقدام به شروع کار طی هفته آتی تخریب برخی سکو ها را شروع می‌کند.
خسته بند با ابراز امیدواری برای پیشرفت سریع پروژه تصریح کرد: هزینه بازسازی استادیوم در برآورد انجام شده نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان است.
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بنا داریم که استادیوم به ۱۵ هزار نفر ارتقاء یاید، متذکر شد: با توجه به بارندگی زیاد شهرستان مسقف کردن سکوها هم جزو تدابیر قرار گرفته است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا که با توجه به اینکه در کمیسیون عمران قرار دارید آیا از این کمیسیون نیز درخواست همکاری کردید؟ گفت: از همه جهات در حال پیگیری بوده و کمک میگیریم اما مهم این است که پیمانکار پروژه توان مالی در حد مناسب پروژه باشد.
خسته بند ادامه داد: اگر صورت وضعیت بالایی داشته باشیم می توانیم به مسئولین کشوری تفهیم بکنیم که این کار ضرورت دارد و پیمانکار خوب کار میکند تا بتوانیم پول بیشتری بگیریم.
وی با اشاره به کمک های نوبخت یادآور شد: با آقایان دنیا مالی، آذرگون و نوبخت در روز سه شنبه نشستی در ارتباط با مسائل مختلف از جمله وضعیت تیم ملوان و مشکلات مالی تیم و همچنین مسائل بازنشستگان کشور، تکمیل پروژه آب و فاضلاب شهر و تصفیه خانه، مشکلات مالی که بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی در سطح استان دارد در بخش دارو و بخشی هم در مورد پیگیری تعامل بین منطقه آزاد و سازمان بنادر و دریانوردی صحبت شد.
نماینده مردم انزلی در مجلس در مورد استاندار گیلان و ورزشی بودن وی عنوان داشت: امیدواریم با توجه به دارا بودن روحیه ورزشکارانه استاندار گیلان، وی در آینده نگاهی به ملوان داشته باشند.

Share