مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

اختصاص سه و نیم میلیارد تومان برای ساخت و ترمیم استادیوم تختی انزلی

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این جلسه از اختصاص سه و نیم میلیارد تومان برای ساخت و ترمیم استادیوم تختی و کمک به ورزش شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، اولین جلسه شواری ورزش شهرستان بندر انزلی با محوریت ستاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، نماینده و فرماندار شهرستان و با حضور روسای هیات‌های ورزشی و نواب برگزار شد.

مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این جلسه از اختصاص ۳و نیم میلیارد تومان برای ساخت و ترمیم استادیوم تختی و کمک به ورزش شهرستان خبر داد و گفت: ورزش قهرمانی در شهرستان انزلی در سطح بالایی قرار دارد و این نیازمند توجه ویژه همه مسئولان است.

وی افزود: با هماهنگی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در آینده‌ای نزدیک ملاقاتی با وزیر ورزش بابت پیشبرد اهداف ورزش شهرستان خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: حمایت از تجهیز اماکن ورزشی و پایگاه‌های تخصصی و قهرمانان ملی پوش دراولویت امور قرار دارد.

خسته‌بند، نماینده مردم شهرستان بندرانزلی نیز از برگزاری جلسات در پایان هر فصل یاد کرد و گفت: باید اعتبارات ورزش انزلی بصورت ویژه باشد ما باید ضعف‌های ورزشی شهرستان را بپوشانیم، هنر یک مدیر مدیریت بحران‌ها و توجه به رفع کاستی‌هاست.

مومنی‌زاده، فرماندار بندرانزلی که میزبان جلسه بود به توانمندی ورزش شهرستان که چهره‌های درخشانی دارد اشاره کرد و گفت: این چهره‌های شاخص افتخار شهرستان هستند و ما برای ارتقای این توانمندی باید تلاش کنیم تا ورزش تحول پیدا کند و رشد و تعالی ورزش شهرستان سرلوحه همگان باشد.

حمیدرضا قهرمانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی در آغاز این جلسه پیشینه ورزش شهرستان را در ۵دهه گذشته بصورت پاورپوینت ارائه کرد و خواستار نگاه ویژه مسئولین امر به ورزش شهرستان در حوزه قهرمانی و همگانی و سخت افزاری شد.

Share