نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی خبرداد:

احتمال کسب رأی اعتماد وزرای پیشنهادی نیرو و علوم

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: نظر نمایندگان نسبت به وزرای پیشنهادی منفی نیست و احتمالاً غلامی و اردکانیان رأی اعتماد کسب می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با خانه ملت، در خصوص جلسه فراکسیون مستقلین ولایی با وزرای پیشنهادی علوم و نیرو اظهار داشت: این دو وزیر پیشنهادی به جلسه فراکسیون مستقلین ولایی دعوت شدند تا به سوالات و ابهامات نمایندگان پاسخ دهند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی بیان کرد: بعضی از ابهامات و سوالات در فضای مجازی و رسانه ای مطرح می شود که عقل و شرع حکم می کند پیش از مطرح کردن این مسائل از تریبون مجلس با وزرای پیشنهادی جلسه ای برگزار شود و آنها نسبت به این مسائل پاسخگو باشند.

وی افزود: در جلسه فراکسیون با وزرای پیشنهادی سوالاتی از سوی نمایندگان مطرح می شود که شاید هیچگاه به خود اجازه ندهیم این مسائل از صدا و سیما پخش شود.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه توضیحات وزرای پیشنهادی استماع شد گفت: اعضای فراکسیون مستقلین ولایی تا یکشنبه هفته آینده فرصت دارند که ارزیابی خود را از وزرای پیشنهادی انجام دهند و در داخل فراکسیون رأی گیری کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: معمولا اگر وزرای پیشنهادی در داخل فراکسیون مستقلین بیش از ۵۰ درصد از آراء اعضای این فراکسیون را کسب کنند به طور علنی از وزرای پیشنهادی در صحن علنی حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: در دور قبل تنها فراکسیونی بودیم که در خصوص حمایت از وزرای پیشنهادی اطلاعیه صادر کردیم و باز هم در خصوص این دو وزیر پیشنهادی اطلاعیه صادر خواهیم کرد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: پیش بینی من این است که نظرات نمایندگان نسبت به دو وزیر پیشنهادی منفی نیست و به احتمال زیاد رأی اعتماد را کسب خواهند کرد.

Share