پس از کمتر از دو ماه

احتمال خداحافظی زود هنگام امام جمعه خمام

در حالی که کمتر از حدود ۲ ماه از حضور حجت‌الاسلام حسین رستمی شاهرودی به عنوان امام جمعه خمام می‌گذرد برخی منابع خبری از تغیر زودهنگام امام جمعه این شهر خبر می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی که کمتر از حدود ۲ ماه از حضور حجت‌الاسلام حسین رستمی شاهرودی به عنوان امام جمعه خمام می‌گذرد برخی منابع خبری از تغیر زودهنگام امام جمعه این شهر خبر می‌دهند.

در همین زمینه خوبان خبر نوشت: حجت الاسلام حامد اسدالله زاده روحانی رودسری، احتمال فراوان امام جمعه بخش خمام خواهد شد.

حجت الاسلام اسدالله زاده متولد رودسر است و تحصیلات ابتدایی خود را در اهواز آغاز کرد، دوران تحصیلی راهنمایی و دبیرستان خود را در موطن خود گذراند و در سال ۱۳۸۱ وارد حوزه علمیه قم شد. سطح یک را در مدرسه امام حسن مجتبی (ع) و امام محمدباقر(ع) و حقانی به اتمام رساند.

وی در سال ۱۳۹۲ موفق شد کارشناسی معارف اسلامی و مدیریت را در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به پایان برساند. اسدالله زاده هم اکنون دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد گرایش مدیریت تحول می باشد.

به گزارش دیارمیرزا رستمی شاهرودی در جلسه شورای اداری روز جمعه ۲۴ شهریور ماه سال جاری به عنوان امام جمعه معرفی شده بود. همچنین طی دو هفته اخیر با توجه به غیبت ایشان، نماز جمعه خمام به امامت حجت الاسلام قاسمیان برگزار شده است.

Share