فرمانده سپاه قدس گیلان:

آمریکایی‌ها دست از پا خطا کنند هزاران جنازه روی دست آن‌ها باقی می‌گذاریم

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ارتش و سپاه کاری کردند که کشور در حوزه دفاعی محتاج هیچ بیگانه‌ای نباشد گفت: آمریکایی‌ها در خلیج فارس دست از پا خطا کنند به اندازه ۱۰ سال جنازه روی دستشان باقی می‌ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در مراسم نمادین نماز وحدت با حضور فرماندهان سپاه و امرای ارتش در رشت اظهار داشت: قبل از انقلاب دنیا دو قسمت بوده است.

وی با بیان اینکه یک قسمت از دنیا را کسانی که ملت‌ها را تاراج می‌کردند تشکیل می‌دادند اعلام داشت: قسمت دیگر نظام‌های سلطه پذیر بودند که همه چیز کشور خود را می‌دادند تا توسط سلطه‌گران حمایت شوند.

سردار عبدالله‌پور با اعلام اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه گریز را ایجاد کرد عنوان داشت: جمهوری اسلامی نظامی بود که به‌دنبال استقلال نظامی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بود و می‌خواست روی پای خود بایستد.

فرمانده سپاه قدس گیلان درک دشمنی سلطه‌گران با جمهوری اسلامی ایران را کاری آسان بیان کرد و خاطرنشان کرد: دست دشمنان از منابع کشور ایران کوتاه شده و ایران امروز تبدیل به الگویی برای مردم کشورهای سلطه پذیر شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان ملل متحد و یونسکو و بسیاری از سازمان‌ها دست پروده آمریکا هستند بیان داشت: آمریکا از چنین سازمان‌هایی برای ساخت و تنظیم چیزهایی مانند منشور حقوق بشر که اهرمی برای فشار بر کشورهای دیگر است استفاده می‌کند.

سردار عبدالله‌پور افزود: توطئه‌های آمریکا علیه جمهوی اسلامی از روز اول شکل گرفت اما رهبری بی‌بدیل امام راحل و مقام معظم رهبرق نقشه‌های آنان را بر هم ریخت و نظام نوپای جمهوری اسلامی با خواست خدا قوت گرفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نظامی جدید تشکیل داد که بر پایه عدل، انصاف و حمایت از مظلومان است و مقاومت ایران باعث شد در ملت‌های منطقه فرهنگ مقاومت شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه امروزه بسیاری از کشورها و قبایل دنیا از جمله سرخپوستان آمریکایی که مورد ظلم مردم آمریکا قرار‌ گرفتند به آزادیخواهی ملت ایران چشم دوخته‌اند گفت: نظام سلطه به‌دنبال انتقام‌گیری از ایران است و جبهه استکبار تمام علوم و توان خود را علیه ایران استفاده می‌کند.

سردار عبدالله‌پور پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب را باعث پیروزی جبهه مقاومت در مقابل استکبار بیان کرد و خاطرنشان کرد: اگر همگان در مسیر ترسیم شده توسط مقام عظمای ولایت حرکت کنند تمام عالم هم جمع شوند نمی‌توانند انقلاب اسلامی را شکست دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال ساخت رژیمی مانند رژیم غاصب صهیونیستی در عراق بودند و می‌خواستند در کردستان عراق کشت و کشتار ایجاد کنند بیان داشت: توطئه‌ای که آمریکایی‌ها برایش میلیاردها دلار هزینه کردند توسط ایرانی‌ها شکست خورد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا جرأت هیچ کاری را ندارد گفت: اگر آمریکایی‌ها در خلیج فارس دست از پا خطا کنند نیروی دریایی ارتش و سپاه کاری می‌کنند که کارخانه‌های تابوت‌سازی آمریکایی بیش از همیشه کار کنند و به اندازه ۱۰ سال جنازه روی دست آمریکایی‌ها بماند.

سردار عبدالله‌پور دلیل عربده‌های ترامپ را ناشی از درد و ناتوانی وی خواند و افزود: تمام نقشه‌های آمریکا در منطقه توسط ایران به هم ریخته شد و در افغانستان و فلسطینی که آمریکا به‌دنبال کوتاه کردن دست ایران بود دست خودشان کوتاه شد و امروز تمام این مناطق توسط ایران کنترل می‌شود.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها برای ساخت داعش بیش از ۲۰ سال تلاش کردند خاطرنشان کرد: ۱۵۰ نفر در موصل با ماشین‌هایی که پر از مواد منفجره بود خود را منفجر کردند و این نشانه کار فکری و اعتقادی طولانی مدت بر روی داعشیان است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اعلام اینکه عاملی که باعث شده اسلام با تمام دشمنی‌ها باقی مانده و از بین نرود، دین، رهبری و مردم هستند اظهار داشت: سپاه عصاره مردم است و ارتش و سپاه کاری کردند که کشور در حوزه دفاعی محتاج هیچ بیگانه‌ای نیست.

Share