عیادت از ستاره انزلیچی طنز استان

آخرین وضعیت کمدین نامدار گیلانی بعد از عمل جراحی

رضا نظری از هنرمندان فعال صدا و سیمای گیلان و شهرستان بندرانزلی به دلیل بیماری دیسک کمر مدتی است خانه‌نشین بود و دیروز تحت عمل قرار گرفت.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از مردم هنر دوست از رضا نظری کمدین برجسته انزلیچی، عیادت کردند.

در حاشیه این دیدار این هنرمند گیلانی با خبرنگار دیارمیرزا در انزلی گفتگو کرد.

 سلام، حالتان چطور است، هواداران شما همه نگران بودند

رضا نظری: عمل بحمدالله موفقیت آمیز بود و یک دیسک من تخریب شده بود و جراحی صورت گرفت توسط دکتر پزشکان و قسمت آسیب دیده تخلیه و ترمیم گردید.

خدا را شکر، چه زمانی مرخص می شوید؟
انشاالله فردا ظهر مرخص می شوم اما باید دوره نقاهت ۴۵ روز تا بهبودی کامل در منزل استراحت کنم.

 آیا در این چند روز از مسئولین به ملاقات شما آمده اند؟
مسئولین که نه! (لبخند) مهم هم نیست؛ همین مردم و هنرمندان که میان به ملاقاتم خودش کلی است و وقتی مردم میان به ملاقاتم انگار خود مسئولین آمدند!

از هنرمندان استانی و شهرستانی چطور؟

رضا نظری: حقیقتش خیلی از دوستان هنرمند خواستند بیان ولی به دلیل فضای محدود بیمارستان و شلوغ شدن خواستم نیایند که باعث سلب آسایش دیگر بیماران نشوند.انشاالله بعد از مرخص شدن از بیمارستان گفتم برای عیادت تشریف بیاورند منزل.

انشاالله بهبودی کامل اولین اجرای شما کی و کجاست؟

رضانظری: انشاالله و به امید خدا پس از بهبودی و اجازه دکتر با توجه به نظر بچه ها بیستم آذر فکر کنم دوباره در سینما هلال احمر انزلی اجرا بگذارند.

صحبت پایانی:

هیچی، فقط مردم شهرم دوستون دارم.

گفتنی است، رضا نظری از هنرمندان فعال صدا و سیمای گیلان و شهرستان بندرانزلی به دلیل بیماری دیسک کمر مدتی است خانه‌نشین بود و دیروز تحت عمل قرار گرفت. وی یکی از اساتید طنز گیلکی است که هر بیننده ای را وادار به تماشای کارهای هنری خود می کند. او متولد سال ۱۳۵۵ در شهر بندرانزلی است که در رشته مدیریت گمرک تحصیل و فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۷۰ در این شهر آغاز کرده است.

Share