عصر امروز رخ داد:

آتش سوزی مهیب چند خانه در رشت | اعزام ۵۰ آتش‌نشان برای خاموش کردن آتش

آتش سوزی مهیب چند باب منزل مسکونی به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا ۱۴ دستگاه خودروی اطفایی، نجات و آبرسان بهمراه ۵۰ آتش نشان و افسر ارشد آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آتش سوزی مهیب چند باب منزل مسکونی در ساعت ۱۳:۳۹ دقیقه امروز ۲۹ آبان به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا ۱۴ دستگاه خودروی اطفایی، نجات و آبرسان بهمراه ۵۰ آتش نشان و افسر ارشد آتش نشانی به محل حادثه واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید نظری اعزام شدند.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی با بیان اینکه، آتش در سقف ۳ خانه بهم چسبیده به شدت در حال گسترش بود، افزود: سریعا با اعزام ۳ تیم اطفایی به پشت بام ها و دو تیم پشتیبان توانستیم آتش را در کمتر از ۷ دقیقه مهار و از گسترش آن جلوگیری کنیم.

وی در ادامه با اشاره به کوچه های تنگ و باریک، پارک خودروهای شخصی و همچنین ازدحام شدید جمعیت برای تماشای حادثه، افزود: متاسفانه آتش سوزی در سقف های چوبی بهم چسبیده و بدون دیوار آتش بر، عملیاتی سخت و نفس گیر بهمراه خسارات مالی شدید بهمراه داشت.

مومنی ضمن اشاره مجدد به شدت ازدحام و دخالت خیل عظیمی از مردم حاضر در محل به شهروندان توصیه کرد: در بسیاری از حوادث و آتش سوزی ها شاهد این مشکل هستیم که از شهروندان خواستاریم با توجه به تخصصی بودن حرفه آتش نشانی و کار تیمی آتش نشانان و همچنین وجود مهارت های لازم با توجه به آموزش های ممتد و مستمر برای آتش نشانان؛ حتما در زمان بروز حوادث با رعایت و حفظ ایمنی یاری گر امدادگران و آتش نشانان شهرشان باشند.

همین گزارش حاکی است: علت بروز این آتش سوزی در دست بررسی است.

Share