شهردار تالش خبر داد

۱۵۰ نفر برای مهار بحران آب گرفتگی معابر تالش آماده باش هستند+ تصاویر

شهردار تالش از آمادگی تمام نیروهای این سازمان برای بحران اخیر خبر داد و گفت ۱۵۰ نفر به حال آماده باش درامده اند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار تالش از آمادگی تمام نیروهای این سازمان برای بحران اخیر خبر داد و گفت ۱۵۰ نفر به حال آماده باش درامده اند.

وی با بیان بالا امدن آب رودخانه کرگانورد و سیلابی شدن آن از کنترل وضعیت پل آب نمای شهر که یک مشکل همیشگی است سخن گفت و تصریح کرد: ۵ دستگاه لودر و بیل بکو با ۲۰ نفر در ۲ طرف پل و روی آن مستقر شده اند تا بحران به پایان برسد.

باباپور همچنین گفت: سردهنه ها و انهار کشاورزی که از محدوده شهر عبور می کنند بسته شده و آبی از کرگانرود به داخل شهر نفوذ نمی کند.

وی آبگرفتگی تعدادی از خیابانهای شهر را در نتیجه بارشهای ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد که موجب جمع شدن آب در محوطه چند منزل مسکونی شده که با حضور نیروهای شهرداری این مشکل برطرف شده است.

گفتنی است شاهد تلاش شبانه نیروهای شهرداری تالش و بخش خصوصی برای رفع خطر از پل آب نمای شهر تالش که بخاطر لوله های بکار رفته در آن به سی و سه پل معروف است بودیم. ارتفاع کم پل، وجود شاخه ها و درختانی که بخاطر سیل در رودخانه شناور شده اند تمام نگاه ها را به این پل معطوف کرده است. وضعیت پل به شکلی است که آب رودخانه از روی آن عبور کرده و شهردار و اعضای شورای شهر را پای کار کشانده است.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش نیز از پل آبنمای تالش بازدید کرد.

Share