جوادپور در جلسه معارفه شهردار لنگرود:

زیبنده لنگرود نیست که در یک دوره چهارساله سه شهردار و سه سرپرست داشته باشیم

جوادپور در خصوص شهردارهای مختلف لنگرود گفت: زیبنده این شهر نیست که در یک دوره چهارساله ۳شهردار مختلف با ۳سرپرست و در مجموع ۶دوره مدیریتی داشته باشیم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدرضا جوادپور، در جلسه معارفه شهردار لنگرود گفت: بدون همکاری، وحدت و صمیمیت هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد.اگر میخواهیم شهرداری موفق و شهری مدرن داشته باشیم همه باید به یکدیگر کمک کنیم.

فرماندار لنگرود سهامدار اصلی شهرداری را مردم دانست که سرنوشت شهر را تعیین خواهند کرد و افزود: زیبنده این شهر نیست که در یک دوره چهارساله ۳ شهردار مختلف با  ۳سرپرست و در مجموع ۶ دوره مدیریتی داشته باشیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه جمعیت شهری و تراکم لنگرود نسبت به خیلی از شهرستان های دیگر بیشتر است و با توجه به اهمیت شهرستان لنگرود از شهردار خواست، که به حکم استاندار سابق دکترنجفی توجه کند.

جوادپور توکل به خدا و مسئولیت پذیری، در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق مختلف این شهر، رعایت منشور حقوق شهروندی، مراقبت در انضباط مالی، ایجاد محیط سالم شهری، توجه به اهداف عالی جمهوری اسلامی، منویات و مطالبات مقام معظم رهبری، سیاست های دولت تدبیر و امید را ۸ پارامتر مهم در حکم شهردار جدید لنگرود دانست.

فرماندار لنگرود در خصوص مبادی ورودی و خروجی شهر لنگرود خطاب به شهرداری گفت: نباید گوسفند فروشی و دفع زباله را در ورودی شهرمان داشته باشیم و شهرداری و بخشداری باید با این ها مقابله کنند و بازار باید ساماندهی شود.

وی ضمن درخواست از شهردار برای استفاده از تمام ظرفیت های موجود گفت: هیچگونه شائبه سیاسی و حزبی در شهرداری مطرح نمی‌باشد و همه وجود شهرداری و شورای اسلامی شهر برای خدمت به مردم است.

وی در پایان از رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود خواست در پایان ۶ماه یک گزارش مالی به مردم بدهد.

گفتنی است در این جلسه سیدمهدی رجایی به عنوان شهردار لنگرود معرفی شد.

Share