معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان

کشاورزی و صنعت نمی‌توانند جدا از هم باشند

احمدی پور خاطرنشان کرد: گیلان در ایام تعطیلات بیش از ۳۰ میلیون گردشگر دارد که امکانات موحود در این استان متناسب با این میزان جمعیت نیست.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد احمدی پور معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان در در آیین معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه وصعت کار این سازمان بسیار وسیع است، یادآور شد: از تلاشهای آراسته در مدت سرپرستی تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه وزارت صنعت و معدن و تجارت در توسعه نقش سازنده ای دارد، گفت: استانی موفق خواهد بود که برنامه داشته باشد و انسجام در کار ایحاد شود تا با همکاری بخش ملی سبب توسعه استان شود.

احمدی پور با بیان اینکه در استان ما بخش های مختلف میتوانند رشد چشمگیری داشته باشد، افزود: باید راهکار تعریف شده‌ای وجود داشته باشد و همه بخشها باید با هم هم افزایی داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان با اشاره به اینکه کشاورزی و صنعت نمی‌توانند جدا از هم باشند، متذکر شد: امروز گردشگری میتواند در رفع بیکاری استان به ما کمک کند اما مشکلی که در حال حاضر وجود دارد چهره نامناسب شهرها و اقامتگاههای بد است که در حوزه اصناف میتوان آن را پیگیری کرد.

احمدی پور خاطرنشان کرد: گیلان در ایام تعطیلات بیش از  ۳۰ میلیون گردشگر دارد که امکانات موحود در این استان متناسب با این میزان جمعیت نیست.

وی با بیان اینکه در چهار سال گذشته استان گیلان در سرمایه‌گذاری رتبه اول را داشته داشت، افزود: این نشان دهنده وجود امنیت و آرامش در استان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان تصریح کرد: استان گیلان می‌تواند استان معین ۸ استان دیگری باشد که امکان دسترسی به مرز خشکی، آبی و ریلی را ندارند.

احمدی پور خاطرنشان کرد: سیاست‌های درست دولت تدبیر و امید هم در سیاست خارجی و هم داخلی اجرا شده و بهبود کسب و کار در کشور فراهم شده است.

وی با بیان اینکه یکی از گله های ما ضرورت تسهیل در کار است، افزود: شناخت گلوگاه‎ها مهم است و باید شفاف سازی شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان در پایان گفت: راه اندازی واحدهای نیمه تعطیل بسبار راحت تر از ایحاد یک واحد نو است.

گفتنی است در این مراسم فرهاد دلق پوش به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان معرفی شد.

Share