روابط عمومی شبکه سه سیما توضیح داد:

چرا پخش سریال سرزمین مادری به تعویق افتاد؟

شبکه سه سیما در رابطه با تعویق ایجاد شده در پخش مجموعه سرزمین مادری توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روابط عمومی شبکه یه سیما در ارتباط با تعویق در پخش مجموعه سرزمین مادری که پیش از این سرزمین کهن نام داشت توضیحاتی ارائه داده است که متن کامل آن در ادامه می آید:

در این ارتباط  لازم به توضیح است که جلسات متعددی در ۳ سال گذشته با نخبگان، چهره های فرهنگی و همچنین نمایندگان قوم بختیاری صورت گرفته که نتیجه نظرات تمامی جلسه ها طی بیانیه ای در سایت فرهنگی – هنری تابناک نیز منتشر شده است و در سریال نیز اعمال شده است. تمام جزئیات این مجموعه بارها و بارها بازبینی شده و همه اصلاحات ۱۰۰ درصد انجام شده است این مجموعه با احترام به همه اقوام و طوایف ایرانی روایتگر بخشی از تاریخ معاصر ایران است و اطمینان کامل می دهیم که هیچ شائبه ای درباره هیچ قوم و گروهی در محتوای آن وجود ندارد. سریال سرزمین مادری با توجه به این تغییرات و بازنگری که در آن صورت گرفته آماده پخش شده است.

در ضمن لازم بذکر است این اثر ویژه از تولیدات مرکز سیما فیلم بوده است و تمامی امور مربوط به بازبینی و اصلاح تمامی سریالها در مرکز سیما فیلم صورت می پذیرد فلذا اخبار مربوط به آن را نیز باید از طریق رئیس مرکز سیما فیلم پیگیری کرد و نه شبکه های تلویزیونی.

Share