از طریق پایگاه هوایی قدر سپاه

پیکر شهید حججی در میان استقبال مردم وارد تهران شد+تصاویر

پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی دقایقی قبل در میان به میهن اسلامی ایران بازگشت و مورد استقبال مردم و مسئولین قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیکر مطهر شهید محسن حججی ساعت ۲۰:۳۰ امشب از طریق پایگاه هوایی قدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد تهران شد. در این مراسم که خانواده شهید حججی، آحاد مختلف مردم و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حضور داشتند، با نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران و مارش نظامی از پیکر شهید حججی استقبال شد و آحاد مختلف مردم با ذکر «یا حسین» و نثار شاخ گل، پیکر شهید حججی را در فرودگاه تشییع کردند.

محسن حججی متولد ۷۱ و از نیروهای لشکر زرهی ۸ نجف اشرف و اهل شهرستان نجف آباد اصفهان بود که در مردادماه سال جاری در جریان حمله تروریست های تکفیری داعش به منطقه تنف در مرز عراق و سوریه، به اسارت آنها درآمد و دو روز بعد به دست آنها به شهادت رسید. قرار است پیکر این شهید بزرگوار روز چهارشنبه ۵ مهر ماه از میدان امام حسین (ع) تهران تشییع شود.
محمد حسین‌زاده معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: توفیق بزرگی بوده که نصیب مردم مشهد شده است، این موجی از احساسات، علاقه و عشق مردم به قهرمان‌های ملی همیشه وجود داشته است. مراسم وداع با پیکر شهید حججی ساعت ۱۶ در صحن انقلاب حرم رضوی توسط سپاه و آستان قدس برگزار می‌شود.

حسین‌زاده ادامه داد: هفته دفاع مقدس، هفته ثمره، تلاش، مجاهدت و ایثار جانبازان و رزمندگان بوده و شهید حججی نور ستاره و امیدبخش برای این نسل است، نشان می‌دهد این رشادت‌ها به نسل‌های بعد رسیده است. شهید حججی از بزرگ‌ترین رویش‌های انقلاب است. ایستادگی و صلابت او برای مردم قابل احترام است. تاکنون سخنرانی آیت‌الله رئیسی در این مراسم قطعی شده، سخنرانی و مداحی به نماز مغرب ختم می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه در ادامه چهارشنبه تشییع پیکر شهید در تهران و اصفهان برگزار می‌شود، بیان کرد: علاقه شهید به امام رئوف سبب شد که تلاش کنیم پیکر وی بی‌تردید به مشهد بیاید.

Share