امیدوارم تحولات شگرفی را در راستای توسعه گرگان رقم بزنید

پیام تبریک شهردار رشت به ثابت قدم شهردار منتخب گرگان

مسعود نصرتی، شهردار رشت در پیامی به شهردار منتخب گرگان، مطرح کرد: انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان شهردار جدید گرگان را صمیمانه تبریک گفته و توفیقات روز افزون شما را از خداوند متعال خواستارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسعود نصرتی، شهردار رشت با صدور پیامی انتخاب محمد علی ثابت قدم را بعنوان شهردار شهر گرگان تبریک گفت.

متن پیام شهردار رشت بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر سیدمحمد علی ثابت قدم

انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان شهردار جدید گرگان را صمیمانه تبریک گفته و توفیقات روز افزون شما را از خداوند متعال خواستارم.

هدف همه مدیران خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت به مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران زمین و رشد و توسعه و اعتلای این سرزمین است.

اکنون که به لطف پروردگار و بر اساس همت و پشتکاری که در جنابعالی سراغ دارم، با رای اعضای شورای اسلامی شهر گرگان فرصتی برای خدمتتان به مردم عزیز آن شهر فراهم شده است برای شما آرزوی توفیق نموده و امیدوارم در سایه مهر پروردگار در دوره شورای پنجم تحولات شگرفی را در راستای توسعه گرگان رقم بزنید.

شهرداری رشت ضمن تقدیر از زحمات شما در دوران حضور در راس شهرداری رشت، در راستای توسعه پایدار شهر باران های نقره ای و بازگرداندن رشت به جایگاه واقعی خود از هرگونه تعامل سازنده استقبال خواهد کرد.

بی شک گرگان و شهرداری گرگان نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و در مسیر پیشرفت روزافزون ایران اسلامی و رشت عزیز و خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

تا توانی به جهان خدمت محتاجان کن
به دمی یا درمی یا قلمی یا قدمی…

مسعود نصرتی

Share