قتل هولناک کودک 2.5 ساله

و اهورا به خاک سپرده شد اما حکایت همچنان باقیست+ گزارش تصویری

آنگونه که در خبرها آمده «اهورا» به دلیل خونریزی شدید از ناحیه دهان، بینی، مقعد و ناتوانی در برابر آسیب‌های جسمی وارده شده جان خود را از دست‌ می دهد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خبر تلخ و تکان دهنده است و خیلی دلمان میخواست گه پس از ماجرای غم انگیز آتنا، بنیتا و ملیکا  دیگر شاهد مرگ دردناک کودکان سرزمینمان نباشیم. اهورای کودک ۲.۵ ساله رشتی این بار قربانی هوس های ناپدری خود شده و بعد از آزار و اذیت به قتل رسیده تا بار دیگر افکار عمومی به خاطر قتل هولناک یک کودک دیگر جریحه دار شود.

آنگونه که در خبرها آمده «اهورا» به دلیل خونریزی شدید از ناحیه دهان، بینی، مقعد و … ابتدا به بیمارستان‌ رازی برده شد و سپس با عدم پذیرش به بیمارستان پورسینای رشت انتقال می باید و در نهایت نیز به دلیل ناتوانی در برابر آسیب‌های جسمی وارده شده جان خود را از دست‌ می دهد.

باورم نمی‌شود که کار او باشد

مادر این کودک خردسال از اینکه همسر دومش دست به چنین اقدام شرم آوری زده و به کودک خردسال تجاوز کرده و سپس او را آنکونه مورد ضرب و شتم قرار می دهد متعجب است و می گوید: به دلیل پاره ای از مشکلات از همسر اولم جدا شدم و با مجتبی آشنا شدم. زمانی که پرسنل بیمارستان دلیل مرگ اهورا را تجاوز اعلام کردند شوکه شدم زیرا رفتار مجتبی با فرزندم بسیار خوب بوده است و اصلا باورم نمی‌شود که او این کار را کرده باشد. اهورا به او علاقه زیادی داشت و او را پدر صدا می کرد. در زمانی که این اتفاق افتاد من در خانه حضور نداشتم. من از ساعت ۹ صبح سرکار می رفتم و در زمان ناهار به خانه می آمدم. در روز حادثه هم ساعت ۲ بعد از ظهر به خانه آمدم ، اهورا خواب و بیدار بود. تلاش کردم به او غذا بدهم اما نخورد و دوباره خوابید و من هم به سر کار رفتم. از او خواستم که وقتی اهورا بیدار شد به او غذا بدهد. زمانی که به مغازه رفتم، مجتبی شروع به دادن پیام کرد و بعد از حدودا ۴۰ دقیقه به من زنگ زد و گفت که اهورا غش کرده است. من داستان آن روز را تنها از زبان همسرم شنیدم. از او خواستم حقیقت را بگوید و اگر اتفاقی افتاده به من توضیح دهد. حتی در بازجویی بیمارستان از همسرم پرسیدند که تجاوز به اهورا کار او بوده که او انکار کرد. او به انکارهای مکرر همسرش از تجاوز به اهورا در کلانتری اشاره کرد و گفت: باور نمی شد کار او باشد چون تا آخرین با گریه و زاری انکار می کرد».

پدر اهورا: مادرش مقصر است

پدر اهورا نیز روایت خود را از این اقدام هولناک دارد و درباره فرزندش می گوید: وقتی به بیماستان رسیدم و خیلی از کارکنان بیمارستان ناراحت بودند. با پزشک متخصص صحبت کردم گفتند که بچه از لحاظ ریوی نابود شده و ضربه مغزی شده و ضریب هوشی اش شش درصد است. دکترها همانجا تشخیص دادند که آزار جنسی اتفاقی افتاده و من تعجب می کنم از این خانم که می گفت چنین چیزی نبوده است. از کلانتری خودشان آمدند و همه تایید کردند. جالب است همه تایید می کردند ولی این خانم تکذیب می کردند. قبل از تماس بیمارستان، خود رئیس مجتمع به من زنگ زد. چون خیلی با همسایه ها در ارتباط خوبی بودیم. من خیلی نمیخواهم باز کنم. ولی کارهایی در ان ساختمان کردند که در شان و شخصیت ساکنان محترم مجتمع نبود. ساکنین مجتمع هنوز با من در ارتباط هستم و حاضرند شهادت دهند که چه اتفاقاتی افتاده است. رئیس مجتمع یک هفته قبل به سر کار من آمد و به من اعلام کرد که ما صدای زوزه اهورا را شنیدیم. این مسائل قبلا اتفاق افتاده است و قابل توجیه کردن نیست. این خانم دو ماه بچه را به من نشان نمی داده به این بهانه که من نفقه نمی دادم. رئیس ساختمان یک هفته قبل حادثه به من گفت آدمهای زیادی به مجتمع می آیند و بوی مواد مخدر در ساختمان می‌پیچد. من این مسائل را به پدرو مادر این خانم گفتم که چنین اتفاقی می افتد و جلوی این کار را بگیرید. ولی آن ها می گفتند به ما مربوط نیست و ما نمیتوانیم جلوی ان ها را بگیریم. از آنجایی که به صورت قانونی حضانت بچه تا ۷ سالگی برعهده مادر بوده در نهایت شکایتنامه خودم را برای عدم صلاحیت مادر در اختیار قاضی قرار دادم.

پدر اهورا در ادامه به روز حادثه نیز اشاره می کند و می گوید: وقتی همسایه ها وارد اتاق شدند دیدند که در زمین افتاده و خونریزی شدیدی دارد. آنها بچه را گرفتند و شستند و به بیمارستان رازی رساندند. ولی بیمارستان رازی قبول نکرد و به بیمارستان پورسینا فرستادند. جالب است این فرد در بیمارستان خودش را جای من جای گذاشته و گفته من (م ق) پدر بچه هستم و این بچه در داخل دستشویی افتاده و این اتفاق برای او رخ داده است.

وضعیت قرمز است

روند افزایش آسیبهای اجتماعی در کشور نشانگر این است که وضعیت به نقطه بحرانی خود رسیده است. موضوعی که چندی پیش سخنگوی قوه قضائیه نیز بدان اشاره کرد و گفت: شاهد افزایش قتل‌های فجیع در کشور هستیم. رشد فزاینده طلاق، اعتیاد به مواد مخدر صنعتی و سنتی، افزایش روابط اجتماعی ناسالم میان زن و مرد، بی بندوباری و کم اهمیت شدن ارزش های دینی در نهایت سبب سست شدن بنیان خانواده شده است و در این میان این کودکان هستند که قربانی می شوند. اهورای بیگناه و معصوم امروز به خاک سپرده شد اما اگر به فکر حل معضلات اجتماعی نباشیم تکرار چنین وقایع هولناکی دور از انتظار نخواهد بود.

گفتنی مراسم تشییع و خاکسپاری این طفل خردسال ظهر امروز دوشنبه(۲۵مهر) در زیرده بخش خمام شهرستان رشت برگزار شد.

 


Share