فرمانده سپاه قدس گیلان:

هیچ ابرقدرتی جرأت حمله نظامی به خاک مقدس ایران را ندارد

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: به برکت خون شهدا امروز دیگر کسی جرأت حمله نظامی و جسارت به خاک مقدس میهن اسلامی ما را ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در مراسم یادواره سردار شهید تقی سرپناه و ۴ شهید دیگر روستای سورکوه املش در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا اظهار داشت: برای صحبت درباره شهید باید ابتدا شناخت مناسبی از شهید و شهادت داشته باشیم.

فرمانده سپاه گیلان با بیان اینکه همه خاکیان و حتی افلاکیان از شناخت کامل مقام شهید عاجزند برای این که شهید در لحظه شهادت خویش به لقاء‌الله می‌رسد و به خدا می‌پیوندد گفت: شهید چون به خدا پیوسته و به این نیروی بی‌نهایت متصل شده است همچون مغناطیس قوی همه را به‌سوی خود جذب می‌کند ولی کسی قادر به درک جایگاه و مقام او نیست.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به این که ما در طول هشت سال دفاع مقدس اعجاز زیادی از شهدا دیدیم افزود: این اعجاز نشانه اتصال این شهدای گرانقدر با مبدأ هستی و معصومین (ع) است و تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی حاصل ایثارگری و رشادت‌های شهدا است.

وی گفت: امروز خون شهدا حلال بسیاری از مشکلات کشور است و مردم بسیاری از کشورها از جمله یمن و عراق و سوریه و دیگر کشورهای مسلمان با تأسی از ایثارگری و فداکاری و از خودگذشتگی شهدای ایران در مقابل کفر ایستاده‌اند و تنها کسانی می‌توانند این قضایا را درک کنند که جایگاه شهدا و شهادت در راه خدا را درک کرده و خداشناس باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: امروز شاهد نصب تصاویر امام خمینی(ره) بر در و دیوار کاخ صدام در عراق هستیم و این نتیجه خون شهدای دوران دفاع مقدس است و تمام سعی و تلاش ما بعد از شهدا این است که این انقلاب مقدس و پرچم و حکومت اسلامی را به‌دست امام زمان(عج) برسانیم و این کار آن چنان سخت نیست.

سردار عبدالله‌پور گفت: هر یک از ما با پیروی و تبعیت از شهدا می‌توانیم به این امر مهم دست پیدا کنیم و امروز باید ببینیم ولی‌فقیه چه انتظاری از ما دارد تا با اتحاد و همدلی و جهاد علمی، مسائل فرهنگی و اقتصادی را رفع و با تولید و با ایجاد اشتغال برای پیشرفت کشور تلاش و با دشمن مبارزه کنیم.

وی افزود: مبارزه با دشمن را امروز باید در فضای مجازی و با پیشرفت در تکنولوژی‌های مختلف از جمله علوم و فنون و مسائل نظامی و در هر عرصه‌ای که موجب شکست دشمنان و سربلندی کشورمان را به همراه دارد دنبال کنیم و از ولی‌فقیه پیروی کنیم که این امر هم رمز موفقیت ما و هم راه شهدا و هم عمل به وصیت شهداست.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: به برکت خون شهدا امروز دیگر احدی جرأت حمله نظامی و جسارت به خاک مقدس میهن اسلامی ما را ندارد همان‌گونه دیدیم که پس از اقدام تروریستی داعش در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل(ره) موشک‌های ما بر سر آنان فرود آمد و پاسخ محکمی به آنان و حامیانشان دادیم.

سردار عبدالله‌پور افزود: امروز در کشور ما موشک‌هایی تولید می‌شوند که می‌توانند اهداف متحرک و در حال حرکت را مورد هدف قرار داده و پس از اصابت، آن را منهدم و سرنگون کنند و این باعث برآشفتگی شدید سران رژیم غاصب صهیونیستی شده است برای این که هیچ راه فراری هم از موشک‌های ما ندارند.

به گزارش تسنیم، سردار سپاه اسلام شهید تقی سرپناه با سمت مسئول حفاظت اطلاعات لشکر ۲۵کربلا به همراه ۴ پاسدار محافظ در تاریخ ۱۱ مهرماه سال ۶۲ در منطقه اسلام آبادغرب توسط منافقان کوردل ترور شد.

Share