از 22 لغايت 26 مهرماه

همایش جهانی شدن؛ مشارکت و تعاون در اقتصاد نوآورانه در رشت برگزار می شود

پنجمین رویداد آموزشی و اجلاس بین المللی از برنامه مشترک ۳ ساله شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی با مشارکت سازمان همکاری های اسلامی (COMSTECH) و بانک توسعه اسلامی (IDB)، تحت عنوان: جهانی شدن: مشارکت و تعاون در اقتصاد نوآورانه در رشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پنجمین رویداد آموزشی و اجلاس بین المللی از برنامه مشترک ۳ ساله شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی با مشارکت سازمان همکاری های اسلامی (COMSTECH) و بانک توسعه اسلامی (IDB)، تحت عنوان: “Going Global: The Symbiosis of Innovation‐Led Economy” جهانی شدن: مشارکت و تعاون در اقتصاد نوآورانه در رشت برگزار می شود.

در تاریخ ۲۲ لغایت ۲۶ مهرماه ۱۳۹۶، با حضور ۴ تن از مدرسین مجرب این حوزه از کشور مالزی و ۳۰ تن از مدیران و نمایندگان پارک های علم و فناوری و مراکز علمی و تحقیقاتی کشورهای اسلامی از جمله: عراق، پاکستان، اندونزی، بنگلادش، لبنان، سودان، تونس، نیجریه، آذربایجان، مالزی، افغانستان، قزاقستان، عمان و افغانستان و همچنین تعدادی از روسا و مدیران پارک ها و مراکز رشد کشور در رشت برگزار خواهد شد.

از جمله اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی، توانمندسازی مدیران پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشی کشورهای اسلامی و کمک به این کشورها برای تجاری سازی فناوری و تولید ثروت از علم می باشد.

این رویداد چهارمین کارگاه آموزشی بین المللی است که توسط دبیرخانه شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی در رشت برگزار می شود. دبیرخانه شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی به عنوان یک نهاد بین المللی در کلانشهر رشت و در پارک علم و فناوری استان گیلان مستقر است.

Share