جمالی اظهار کرد:

نقدهای مخرب برخی از مدعیان دلسوز در رودبار با انسانیت و اسلام در تناقض است

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به نقدهای مخرب برخی از مدعیان دلسوز در رودبار و بابیان اینکه این‌گونه نقدها با انسانیت و اسلام در تناقض است، گفت: مسئولین موظف به تکلیف قانونی و شرعی متعهد شده در مقابل مردم هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، منوچهر جمالی بابیان اینکه از فضای نقد سازنده حمایت می‌کند، اظهار کرد: نقد سازنده کارساز است و از همه‌ی کسانی که نقد سازنده نسبت به موضوعات جامعه دارند تقدیر می‌کنم.

وی با اشاره به تخریب‌ها و خرابکاری برخی از معاندان در لباس نقد افزود: برخی‌ها با نقد قصد تخریب من و فرماندار شهرستان را دارند که لازم است اعلام کنم راه دلسوزی برای شهرستان تخریب مسئولان نیست.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقد سازنده و تأثیرگذار در شهرستان گفت: نقدهای مرسوم و خرابکارانه در رودبار نسبت به مسئولان با انسانیت و اسلام در تناقض است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه نقدهای برخی‌ها حتماً به ضرر شهرستان تمام می‌شود، خاطرنشان کرد: برخی‌ها فقط ادعای دلسوزی برای شهرستان رادارند درحالی‌که جامعه و مردم چنین نقدهای مخرب را نمی‌پذیرند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه نقدهای جاری در شهرستان صرفاً در حد یک ادعا است، افزود: همه‌ی مسئولین موظف‌اند به تکلیف قانونی و شرعی متعهد شده در مقابل مردم عمل کنند.

جمالی با تاکید بر اینکه همه باید کمک کنند تا مشکلات مردم حل شود، بیان کرد: همه می‌توانند نقدهای خود را در راستای کمک به مسئولان بکار بگیرند و در راستای اعتلای همه‌جانبه شهرستان بکوشند.
،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share