رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد:

نتیجه نهایی گزینش‌ استخدامی‌ها منوط به دستگاه‌های اجرایی است

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، زمان مشخص شدن نتیجه نهایی گزینش‌ها را منوط به دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: ممکن است در برخی دستگاه‌ها، تعداد استخدامی‌ها بیشتر باشد و روند طولانی‌تری طی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، جمشید انصاری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی که اخیراً برگزار شده است، اظهارداشت: در این آزمون که نتایج آن را اعلام کرده‌ایم، حدود ۱۲ هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی به کار گرفته می‌شوند.

وی با بیان اینکه سه برابر این تعداد را برای مصاحبه و گزینش به دستگاه‌های اجرایی معرفی کرده‌ایم، تصریح کرد: ما برای هر فرصت شغلی، سه نفر معرفی می‌کنیم، زیرا در هنگام مراجعه به دستگاه‌ها، برخی‌ از آن‌ها نقص مدرک دارند یا برخی شرایط دیگر را برخوردار نیستند و ما نمی‌توانیم فرصت را از دست بدهیم.

انصاری ادامه داد: غیر از آزمون کتبی ما، یک آزمون اختصاصی در دستگاه به صورت مصاحبه برگزار می‌شود که ۳۰ درصد از امتیاز، متعلق به مصاحبه تخصصی و ۷۰ درصد آن، متعلق به آزمون کتبی است. نفرات برگزیده، برای گزینش معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، زمان مشخص شدن نتیجه نهایی گزینش‌ها را منوط به دستگاه‌های اجرایی دانست و توضیح داد: ممکن است در بعضی دستگاه‌ها، تعداد استخدامی‌ها بیشتر باشد و روند طولانی‌تری طی شود.

Share