با حکم فاضلی

معاون هنری ارشاد گیلان منصوب و معرفی شد

با حکم فیروز فاضلی، سید امیر مصباح یکی از نیروهای جوان مجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان سکاندار معاونت هنری و سینمایی این اداره‌کل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  فیروز فاضلی در آیین معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت به عنوان معاون جدید هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، با اشاره به تازه تاسیس بودن معاونت هنری و سینمایی در چارت سازمانی این اداره‌کل، اظهار کرد: معاونت هنری و سینمایی از عرصه گسترده کاری برخوردار است و همانطور که از نامش پیداست در دو حوزه وسیع «هنری» و «سینمایی و سمعی بصری» فعالیت دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به شناسنامه دار بودن هنر گیلانی از جمله موسیقی نواحی و آیین های نمایشی در سطح کشور، تصریح کرد: گستره فعالیت حوزه هنری و سینمایی مشتمل بر بخش هایی همچون ادبیات، موسیقی، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، سینمایی، سمعی و بصری و برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف است که امیدوارم با آغاز به کار معاونت جدید شاهد تحولی در این حوزه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه انسان باید با کار خود زندگی کند، افزود: به معاون جدید توصیه می کنم کار را به درستی برای افراد تعریف کند و با توجه به اینکه همه همکاران در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یک تیم هستیم، بتواند از همه معاونت ها و سایر واحدها در پیشبرد اهداف بیشترین بهره را ببرد.

فاضلی با بیان اینکه کار کردن در شهرستان بسیار دشوار است، عنوان کرد: محیط هرچه فشرده تر شود مدیریت خود را بهتر نشان می دهد چرا که چالش های بیشتری دارد و انصافا روسای ادارات شهرستان باید مدیریتی هنرمندانه داشته باشند و آقای مصباح در شهرستان شفت مدیری موفق بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در انتخاب آقای مصباح برای این سمت چندین مشخصه را در نظر داشتم، ادامه داد: حسن خلق، منش نیکو و مدیریت توانمند این جوان از نکات بارز اوست که در ادامه مسیر برای وی آرزوی توفیق روزافزون دارم.

سید امیر مصباح، معاون جدید هنری و سینمایی ارشاد اسلامی گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه جایگاه امروز ما مرهون تلاش همه همکارانمان است، گفت: قطار معاونت هنری با عبور از تمامی ایستگاه ها به نقطه کنونی رسیده است که قطعا مدیون ایفای نقش دلسوزانی از گذشته است.

وی ادامه داد: بدون شک، سپردن این مسئولیت به بنده، نه یک قدرت اجتماعی بلکه ماموریتی سازمانی است که برای انجام موفق آن، دلگرم به حضور دوستان عزیز و همکاران محترم در بدنه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستم.

معاون جدید هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: اعتراف می کنم نمی توانم احساس افتخارم از اینکه این حکم را از دست مردی چون جناب آقای دکتر فیروز فاضلی می گیرم پنهان کنم؛ استادی که معلمی کرد و یاد داد که «بعضی وقت ها پست ها به صاحبانشان افتخار می کنند نه صاحبان به پست ها».

مصباح در پایان اظهار کرد: امیدوارم امانتداری صادق و لایق برای مجموعه فرهنگ و هنر استان بوده و برای همکارانم همچنان رفیق، و برای اصحاب فرهنگ و هنر همچنان خادمی صادق باشم.

سید امیر مصباح متولد ۱۳۶۰ و دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد رشته گرافیک از دانشکده هنر تهران است. وی پیش از این حدود سه سال ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت را بر عهده داشت.

Share