سرمربی سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال

مطمئنا استقلال روز سختی مقابل سپیدرود خواهد داشت | امیدوارم جوانان ما فردا کاری کنند کارستان

نظرمحمدی گفت: امیدوارم جوانان ما فردا کاری کنند کارستان و بتوانند استقلال را شکست دهند، مطمئنا استقلال فردا روز سختی مقابل ما خواهد داشت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال تهران در رشت ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع)، گفت: سپیدرود یک بازی سختی را فردا دارد و شرایط تیم حریف به گونه است که یک همه یک بازی بی برنامه را از آنها انتظار دارند اما بنده معتقدم این تیم، تیم بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه سپیدرود فردا یک تیم پرآوازه را روبروی خود میبیند و سعی داریم با یک برنامه مناسب این حریف را پشت سر بگذاریم ادامه داد: استقلال به دلیل اینکه مسوول فنی ندارد که شکست این تیم را بپذیرد با خیال راحت با ما بازی می کند و بازیکنانشان سعی دارند اثبات کنند که مقصر باخت های این تیم نیستند.

 سرمربی سپیدرود با اشاره به اینکه سپیدرود هفته به هفته منسجم تر و بهتر می شود، اظهار داشت: خط دفاعی و دروازبان ما به خوبی عمل کردند و امتیاز خوبی از چند بازی اخیر کسب کردیم و از لحاظ روحی در شرایط خوبی هستیم.

نظرمحمدی ادامه داد: امیدوارم جوانان ما فردا کاری کنند کارستان و بتوانند استقلال را شکست دهند، مطمئنا استقلال فردا روز سختی مقابل ما خواهد داشت.

وی افزود: حسین کعبی برای این تیم یک وزنه است اما جایگزین خوبی برای وی داریم.

نظرمحمدی با بیان اینکه تغییرات زیادی از بازی اول تا کنون رخ داده است و اضافه کردن جوانان سپیدرود سبب شده است تیم ما دوندگی بهتری داشته باشد، گفت: از تمام بازیکنان جذب شده خود راضی هستیم.

وی ادامه داد: باخت در داربی شوک خوبی به تیم ما داد و توانستیم در بازی های بعد از داربی عملکرد مناسبی داشتیم.

نظرمحمدی در خصوص سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر شرایط غلامرضا رضایی در تیم و انتخاب جایگزین برای وی با بیان اینکه، باشگاه شرایط این بازیکن را مشخص می کند و به کمیته انضباطی شکایت کرده است، گفت: به علت اینکه فعلا این بازیکن قرارداد خود را فسخ نکرده است و فصل نقل و انتقالات تمام شده است فعلا نمی توانیم بازیکنی را جذب کنیم.

گفتنی است رادنی دیدار، مدیر رسانه ای تیم سپیدرود نیز در ادامه پاسخ به این سوال گفت: آقای رضایی بخش قابل توجهی از قرارداد خود را دریافت کرده است اما بدون اجازه تیم را ترک کرد و باشگاه در این خصوص به کمیته انضباطی شکایت کرده است که منتظر نتیجه پیگیری ها هستیم.

Share