سرمربی سپیدرود رشت

سپیدرود تنها تیم لیگ برتری است که اسپانسر ندارد

نظرمحمدی مشکل مالی تیم را یک معضل همیشگی دانست و گفت: سپیدرود تنها تیم لیگ برتری است که اسپانسر ندارد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی نظرمحمدی، سرمربی تیم سپیدرود رشت در کنفرانس بعد بازی با پدیده مشهد با بیان اینکه یک بازی سخت، سنگین و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم، گفت: پدیده تیم بسیار منظم و خوبی است اما بازیکنان جوان و احیا شده سپیدرود بسیار خوب بازی کردند.

وی با اشاره به اینکه چند موقعیت گل دیگر داشتیم، اظهار کرد: همانطور که گفتم سپیدرود جایگاه خود را در لیگ برتر پیدا کرده است و بازیکنان ما مسوولانه این را می دانند و به آنها افتخار می کنم.

نظرمحمدی افزود: این برد را به بازیکنان خود و هواداران تبریک می گویم.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه باید در تعویض سوم خود تأمل بیشتری بکنم زیرا احتمال دارد که مصدویتی مثل بازی امروز رخ دهد، گفت: از حسین کعبی بسیار تشکر می کنم که با مصدومیت بازی خود را ادامه داد.

نظرمحمدی هواداران سپیدرود را یکی از عوامل مهم موفقیت های سپیدرود دانست و افزود: امیدوارم مسوولان قدر هواداران سپیدرود را بدانند و بدانند سپیدرود از لحاظ هواداری چهارمین تیم برتر کشور است و باید وسیله ایاب و ذهاب برای آنها برای رسیدن به ورزشگاه فراهم شود.

وی تمرینات بدنی سخت پس از بازی استقلال را یکی از عوامل اصلی موفقیت این چند وقت اخیر سپیدرود عنوان کرد و افزود: سیپدرود هم اکنون به خود باوری رسیده است.

نظرمحمدی مشکل مالی تیم را یک معضل همیشگی دانست و گفت: سپیدرود تنها تیم لیگ برتری است که اسپانسر ندارد.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه از تمامی بازیکنان رضایت ۱۰۰ درصدی دارم، گفت: در این بازی همه بازیکنان ما بهترین بودند.

نظرمحمدی در پاسخ با سوال خبرنگار دیارمیرزا در خصوص زمین ورزشگاه سردار جنگل با بیان اینکه مشکلات زمین کاملا مشهود بود، اظهار کرد: این زمین سرعت انفرادی، توپ و رفلکس توپ را گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه نگرانی شما برای مصدومیت بازیکنان کاملا درست است، اظهار داشت: زمین با جمع کردن گرانول ها وضعیت بهتری پیدا می کند اما سعی می کنیم تمرینات بدنی خود را در چمن طبیعی انجام دهیم تا مصدومیت کمتری رخ دهد.

سرمربی سپیدرود رشت در پایان این برد را به حسین هدایتی تقدیم کرد.

Share