نماینده مردم رودبار در مجلس:

مشخص نیست استان گیلان در چه زمینه‌ای رشد کرده است | سپاه سرمایه بزرگی برای کشور است

منوچهر جمالی، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در آیین معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه مشخص نیست استان گیلان در چه زمینه ای رشد کرده است، گفت: در کشاورزی هنوز در بخش برنج، چای و زیتون با مشکل روبرو هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منوچهر جمالی، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در آیین معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه مشخص نیست استان گیلان در چه زمینه ای رشد کرده است، گفت: در کشاورزی هنوز در بخش برنج، چای و زیتون با مشکل روبرو هستیم و در بحث گردشگری و توریسم هیچ برنامه مناسبی برای افزایش درآمد گیلانیان اتخاذ نشده است و همچنین در صنعت نیز عقب افتاده هستیم.

وی افزود: باید همه مسئولان استانی به کمک رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بیایند تا استان ما به جایگاه واقعی خود در بخش صنعت برسد.

جمالی با اشاره به اینکه بیشترین معادن استان در رودبار است، تصریح کرد: در سال ۹۴ کل برداشت شن و ماسه بیش از ۳ میلیون تن بوده است و طبق آمار گرفته شده ۱۵ میلیون تن، شن و ماسه مصرف شده است و باید فایده آن به همه برسد.

نماینده منجیل و رودبار با بیان اینکه تا زمانی که باهم متحد و همدل باشیم، هدف خودمان را گم نکنیم و گروه های سیاسی به هم نتازند، ترامپ و امثال ترامپ با ما کاری نمی توانند انجام دهند، اظهار داشت: با اتحاد و انسجام در مقابل ترامپ می ایستیم زیرا سپاه سرمایه بزرگی برای کشور است.

Share