به مناسبت ۱۷ مهرماه روز جهانی پست؛

مسابقه «نامه ای به خدا و قصه ای برای خدا» برگزار می شود

به مناسبت ۱۷ مهرماه روز جهانی پست، منطقه ۲ شهرداری رشت با همکاری گروه مطالعاتی ژئوپارک های گیلان، دبیرستان گیلاندخت، مدرسه ادبستان و مهدکودک گلهای ایران مسابقه ای تحت عنوان «نامه ای به خدا و قصه ای برای خدا» برگزار می نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت ۱۷ مهرماه روز جهانی پست، منطقه ۲ شهرداری رشت با همکاری گروه مطالعاتی ژئوپارک های گیلان، دبیرستان گیلاندخت، مدرسه ادبستان و مهدکودک گلهای ایران مسابقه ای تحت عنوان «نامه ای به خدا و قصه ای برای خدا» برای دو گروه کودکان و نوجوانان و گروه بزرگسالان (مربیان و آموزگاران، پدران و مادران) با شعار «هر کودک نشانی از خداست …»، برگزار می نماید.

علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس ایمیل homikava@yahoo.com و یا صندوق پستی رشت ۱۱۱۷-۴۱۶۳۵ ارسال نمایند.

همچنین شرکت کنندگان می توانند پاکت حاوی آثار خود را به اداره پست واقع در میدان شهرداری و یا سرای محله چهلتن واقع در پارک شهر ـ خیابان سید ابوالقاسم ـ انتهای کوچه بهار شرقی تحویل دهند. به برندگان مسابقه در هر دو گروه جوایزی ارزنده اهدا خواهد گردید.

همچنین برای تشویق و ماندگاری، همه آثار دریافتی در کتاب ویژه ای به نام صاحبان آثار به چاپ خواهد رسید. مهلت ارسال آثار تا پایان مهر ماه ۹۶ می باشد.

Share