با بودجه شورا

ماجرای سفر سه عضو شورای شهر تالش به کیش برای شرکت در یک همایش

محفوظی هزینه ثبت نام این دوره را یازده میلیون ریال اعلام کرد که با مصوبه و از طریق بودجه شورا تامین اعتبار شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای شهر تالش از شرکت ۳ تن از اعضای دوره پنجم شورای این شهر، در اولین همایش ملی آشنایی با استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی در رشد و توسعه اقتصاد خبر داد.

حافظ محفوظی هدف از این همایش را تاثیر آن بر رشد اقتصاد در دولت دوازدهم با رویکرد اقتصادی بیان کرد و افزود: این همایش توسط گروه بین المللی ره دانش ثریا با مشارکت سازمان مدیریت دولتی ایران، جهاد دانشگاهی، انجمن علمی ایران_کانادا و GRS Group انگلستان برگزار می شود.

وی با اشاره به وجود حسابداری نقدی در شهرداریها و سازمانهای دولتی گفتاین سامانه قدیمی موجب افزایش هزینه و عدم کنترل مناسب آن میشود و برنامه دولت راه اندازی سامانه حسابداری تعهدی برای بهره وری بیشتر، عملکرد بهتر و اجتناب از خرجهای بی حساب در سازمانها است.

عضو شورای شهر تالش در ادامه زمان برگزاری همایش را پنج شنبه ۲۷ مهر ماه اعلام کرد و گفت: اعضای شرکت کننده صبح امروز با پروازی از فرودگاه سردار جنگل رشت، عازم جزیره کیش، محل برگزاری این سمینار علمی شدند.

محفوظی هزینه ثبت نام این دوره را یازده میلیون ریال اعلام کرد که با مصوبه و از طریق بودجه شورا تامین اعتبار شده است.

وی ابراز امیدواری کرد این سیستم حسابداری در شهرداری تالش نیز اجرایی شود تا انواع هزینه های رو به افزایش مهار و بجای رشد هزینه ها، گامهای توسعه پایدار طی شود.

Share