معاون عمرانی استاندار گیلان در مراسم معارفه شهردار رشت

لایحه مدیریت واحد شهری بزودی به مجلس می‌رود | با حضور نصرتی رشت قطعا توسعه خواهد یافت

شعبانپور با اشاره به بحث لایحه مدیریت واحد شهری نمی توان شهر را به شهردار سپرد اما ۲۳ دستگاه دیگر بر شهر مدیریت کنند

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت شعبان پور معاون عمرانی استاندار گیلان در مراسم معارفه مسعود نصرتی شصت و پنجمین شهردار رشت با بیان اینکه عذرخواهی و سلام استاندار گیلان را به شما میرسانم، گفت: به علت سیل شدید در شلمان، استاندار گیلان به این مناطق رفتند و بنده را به این مراسم فرستادند.

شعبان پور ضمن تبریک به دکتر نصرتی، اظهار کرد: با توجه به تجربه بالایی که آقای نصرتی دارند مسلما شهر ما قطعا توسعه خواهد یافت.

وی ضمن تبریک و تشکر به اعضای شورای چهارم و پنجم رشت، گفت: فعالیت های خوبی در شورای چهارم صورت گرفت.

شعبان پور با اشاره به وضعیت نامناسب رودخانه های شهر رشت، گفت: در دولت تدبیر و امید برای اولین ساماندهی رودخانه های رشت از حرف بیرون آمد و ردیف بودجه دریافت کرد که در زمان سررسید بودجه کل این اعتبار ۵۰ میلیاردی تخصیص میابد.

معاون عمرانی استانداری گیلان با اشاره به بحث لایحه مدیریت واحد شهری نمی توان شهر را به شهردار سپرد اما ۲۳ دستگاه دیگر بر شهر مدیریت کنند. وقتی کلید شهرداری به شهردار سپرده شد باید اختیارات به شهردار داده شود و لایحه مدیریت واحد شهری این کار را انجام میدهد و آقای رحمانی فضلی گفته اند که کارهای این لایحه انجام شده است و بزودی به مجلس میرود.

شعبان پور با اشاره به لایحه درآمدهای پایدار شهرداری، گفت: دیگر زمان درآمد فروش خدمات شهری و جرایم ساختمانی گذشته است و باید درآمدهای شهرداری پایدار شود.

وی در خصوص لایحه مدیریت پسماند با اولویت شهرهای شمالی را یکی از مهم ترین لوایح برای استان های شمالی است، گفت: وضعیت پسماند در شهرهای ما خوب نیست.

شعبان پور ادامه داد: ۱۵ میلیارد تومان دکتر نوبخت به لندفیل سراوان اختصاص دادند اما لایحه پسماند می تواند کمک شایانی به ما بکند.

وی کارمندهای شهرداری را یکی از مظلوم ترین کارمندها دانست و افزود: لایحه امور استخدامی شهرداری می تواند کمک حال بزرگی برای این کارمندان باشد.

شعبان پور در پایان حرکت به سمت برنامه، نگاه پرسنلی به کارمندان، ثبات مدیریت، نگاه سرمایه ای که آقای نصرتی در آن استاد است و کاهش آسیب اجتماعی را انتظار حاکمیت از شهرداری دانست.

 

Share