معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی

فقط با شهامت و ایثار و عشق به شهادت می توان به اهداف مقدس خود دست یافت

امیر دریادار پیمان جعفری تهرانی: ما زمانی می توانیم اقتدار دریایی را بر منصه ظهور برسانیم که به علم و استفاده وبهره برداری از تجهیزات روز دنیا مسلط بوده و دانش ساخت تجهیزات جدید را داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  امیر دریادار پیمان جعفری تهرانی از امکانات آموزشی و بهداشتی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی بازدید کرد.

وی با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان ولایتمدار و دریادل فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی گفت: بسیار خرسندیم که امروز در جمع جوانان غیرتمندی هستیم که با چهره های شاد ، با روحیه و با آمادگی کامل آماده حضور در حوزه های مأموریتی نیروی دریایی راهبردی ارتش هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی با اشاره به کلام فرماندهی معظم کل قوا در جمع دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوشهر مبنی بر وجود سه شاخصه ایمان، دانش و شجاعت در بین کارکنان نیروهای مسلح گفت : سربازان این مرزو بوم حافظ امانت الهی بر روی زمین هستند و لازمه این امانتداری داشتن ایمان است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی یک نیروی تجهیزات محور است، گفت: اهمیت نیروی انسانی بر کسی پوشیده نیست اما در برخی نیروها برای اینکه نیروی انسانی کارایی بیشتری داشته باشد، می بایست بر علم و دانش روز مسلط گردید.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی افزود: ما زمانی می توانیم اقتدار دریایی را بر منصه ظهور برسانیم که به علم و استفاده وبهره برداری از تجهیزات روز دنیا مسلط بوده و دانش ساخت تجهیزات جدید را داشته باشیم.

دریادار تهرانی تأکید کرد: ناوگروههای ما برای تأمین خطوط کشتی رانی هم اکنون در آبها آزاد و بین المللی در حال دریانوردی هستند و این اقتدار به واسطه توانمندی بالای کارکنان نیروی دریایی در ساخت، نگهداری، تعمیر و بهره برداری از تجهیزات نیروی دریایی است.

وی شهامت و شجاعت را یکی دیگر از اصول اولیه نظامیان دانست و گفت : اگر شهامت نداشته باشیم،چگونه باید در مقابل دشمن بایستیم، چگونه او را پشیمان کنیم، لذا فقط با شهامت و ایثار و عشق به شهادت می توان به اهداف مقدس خود دست یافت، چرا که سربازان امام زمان اینگونه اند.

لازم به ذکر است، تیم بازرسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش امیر دریادار پیمان جعفری تهرانی در قالب بازدید طرح امام رضا (ع) که طرحی است برای ارتقای سطح سلامت روحی، جسمی، بهداشت فردی و عمومی کارکنان نیروهای مسلح از مراکز و اماکن مختلف دینی، فرهنگی و آموزشی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی بازدید کردند.

Share