مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان

فضای جهان امروز به نفع ایران است | برجام به هیچ وجه قابل مذاکره نیست

مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در تجمع اعتراض آمیز دانش آموزان رشت علیه سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا با اشاره به بصیرت و شعور سیاسی بالای دانش آموزان، گفت: از سال ۱۳۴۲ و با تصویب قانون کاپیتالسیون دانش آموزان در صحنه حضور یافتند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در تجمع اعتراض آمیز دانش آموزان رشت علیه سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا با اشاره به بصیرت و شعور سیاسی بالای دانش آموزان، گفت: از سال ۱۳۴۲ و با تصویب قانون کاپیتالسیون دانش آموزان در صحنه حضور یافتند.

وی با بیان اینکه الفاظ زشت رییس جمهور آمریکا شایسته دولت استکباری آنها است، اظهار داشت: برجام یک سند و تفاهم نامه بین المللی است که باید همه ی کشورهای امضاء کننده از آن تبعیت کنند.

حاجتی افزود: برجام مخالفان و موافقان زیادی در ایران و سایر جهان داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اینکه مخالفت ترامپ با برجام نشان از خوی استکباری آمریکا دارد، اظهار کرد: این کار آمریکا سبب منزوی شدن این کشور در جهان شده است.

وی برجام را یک پیروزی سیاسی در عرصه سیاسی برای ایران دانست و افزود: برجام به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.

حاجتی گفت: سخنان رییس جمهور آمریکا سبب شد تا جهان با روحیه‌ی صلح طلبی ایران آشنا شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) گفت: امروز همگان باید بدانند که سپاه قوت قلب ایران است.

وی در تجمع اعتراض آمیز دانش آموزان رشت علیه سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا با اشاره به بصیرت و شعور سیاسی بالای دانش آموزان، گفت: از سال ۱۳۴۲ و با تصویب قانون کاپیتالسیون دانش آموزان در صحنه حضور یافتند.

وی گفت: اگر ترامپ تصمیمات خود را اجرا کند، آمریکا را هم طراز با داعش می‌بینیم و همانند گروه تروریستی با آنها برخورد می‌کنیم.

حاجتی ایران را کشور مقتدر و با ظرفیت بالای انسانی عنوان کرد و تصریح کرد: فضای جهان امروز به نفع ایران است.

وی با اشاره به استفاده از نام جعلی برای خلیج فارس توسط رییس جمهوری آمریکا، اظهار کرد: سخنان ترامپ برای خوشآمد عربستان و غارت این کشور است.

Share