وقتی معاون وزیر ورزش یکی یکی استاندار می‌شوند

فرماندار سابق انزلی استاندار مرکزی شد

براساس تصمیم و انتخاب دولت دوازدهم سیدعلی آقازاده به عنوان استاندار مرکزی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  سیدعلی آقازاده استاندار جدید استان مرکزی در رزومه کاری خود مسئول واحد فرهنگی جهاد سازندگی کردستان در سال ۱۳۵۸، امور مشارکت‌های بنیاد مستضعفان در سال ۱۳۵۹ را دارد.

وی همچنین بخشداری بهمئی کهگیلویه و بویر احمد در سال ۱۳۶۱، بخشداری کلاردشت مازنداران در سال ۱۳۶۲ و همچنین کارشناس اداره کل ارزشیابی وزارت کشور در سال ۱۳۶۳ را برعهده داشته است.

آقازاده در سال ۶۴ به عنوان نویسنده و خبرنگار روزنامه کیهان بوده و پس از آن در سال ۶۶ فرماندار شهرستان قشم و سال ۶۹ قائم مقام شهردار کرج، قائم مقام گروه صنعتی بلا بوده است.

فرماندار شهرستان دلیجان در سال ۷۷ – ۱۳۷۶ از دیگر سمت‌های استاندار جدید استاندار مرکزی است.

رئیس اداره در معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور  در سال ۸۱ – ۱۳۷۷ از دیگر سمت‌های اجرایی آقازاده بوده این در حالی است که وی در سال ۸۵ – ۱۳۸۱ فرماندار شهرستان بندر انزلی، در سال ۸۷- ۱۳۸۵ فرماندار شهرستان شازند و در سال ۸۸-۱۳۸۷ معاون خدمات شهری شهرداری کرج و نیز در سال ۹۲-۱۳۸۸ شهردار کرج بوده است.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در اسفند ۱۳۹۲ از دیگر سمت‌های آقازاده بوده است همچنین وی در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.

جانشین وزیر در کارگروه واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای وزارت ورزش و جوانان، رئیس ستاد اجرایی ماده ۸۸ وزارت ورزش و جوانان، رئیس ستاد سیاست‌گذاری و نظارت بر توزیع اعتبارات و کمک‌های فنی، اعتباری وزارت ورزش و جوانان، رئیس کمیته راهبری احکام قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه در وزارت ورزش و جوانان،  نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت ورزش و جوانان، رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی در وزارت ورزش و جوانان، عضو هیئت مدیره شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور و  مشاور وزیر ورزش و جوانان از دیگر سوابق استاندار جدید استان مرکزی است.

سیدعلی آقازاده دارای مدرک تحصیلی کارشناس جغرافیا از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه خوارزمی است.

نکته جالب این است که تا این لحظه اسدالله درویش امیری، سید مناف هاشمی و سیدعلی آقازاده سه تن از از معاونین سلطانی فر وزیر فعلی ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید استاندار شده اند.

Share