فرماندار فومن در نشست با همسران شاهد و ایثارگر:

سه فرزند بیکار دارم | توسعه نیاز به اعتقاد قلبی و عملگرایی دارد

اسماعیل پور با تاکید براینکه از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نخواهیم کرد، متذکرشد: برای حل مشکلات شهرستان در حال تدوین برنامه هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین اسماعیل پور در نشست با همسران شهید و ایثارگر فومن با بیان اینکه اعتقاد و احترام ما به خانواده شهدا و ایثارگر قلبی است، گفت: یاد شهدا موجب اقتدار و دلگرمی ما است.

فرماندار شهرستان فومن با تصریح براینکه  فرزندان شهید در سمت های مدیریتی فومن جایگاهی نداشته اند، افزود: در هر سمتی که بوده ام از توان اجرایی فرزندان شهدا و ایثارگر بهره برده ام.

وی با یادآوری اینکه سه فرزند بیکار دارد، خاطرنشان کرد: خانواده های شهید و ایثارگر برگردن ما حق زیادی دارند.

این مسئول با تاکید براینکه به علت ارائه آمارهای غیرواقعی در سال های گذشته، اعتبارات فومن را کاهش داده اند، متذکرشد: تلاش ما در راستای رفع محرومیت ها و مشکل زدایی از مردم شهرستان است.

اسماعیل پور با بیان اینکه بسیاری از معضلات امروز فومن منشا فرهنگی دارد، ادامه داد: برخی از مدیران شهری گذشته فومن برای مردم خدمت رسانی ماندگاری نکرده اند.

وی با تاکید براینکه اعتقاد ما استفاده از جوانان در سمت های مدیریتی است، افزود: بیش از ۱۰۰ مدرسه در فومن هنوز دارای شند مالکیت نیستند.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه در گذشته برخی از مدیران گذشته ظرفیت و جرات بیان کمبود ها و اشتباهاتشان را نداشتند، اضافه کرد: فومن باید از نظر مدیریتی پوست اندازی کند.

وی با یادآوری اینکه مردم باید روش های بروز و تخصصی گردشگر را بی آموزند، افزود: مردم باید با هزینه سرمایه شان در این شهر اقتصاد را بهبود ببخشند.

اسماعیل پور با تاکید براینکه برخی از مغازه داران و کاسبان فومن هنوز برخورد مناسب با گردشگران را نمی دانند، گفت: کاستی ها و معضلات فومن باید با برنامه ریزی صحیح و تخصصی دستگاه ها برطرف شوند.

این مسئول با یادآوری اینکه برخی از افراد نشسته اند تا از هرکاری ایراد بگیرند، افزود: برای توسعه همه باید دست در دست هم تلاش کرده و تعلقات حاشیه ساز را پشت سر بگذاریم.

فرماندار فومن با تاکید براینکه جنگ های گذشته مسلمانان و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس علیه جهل بوده است، خاطرنشان کرد: هنوز هم در برخی حوزه ها برای حرکت به سوی توسعه جهل وجود دارد که باید آن ها را از میان برداشت.

اسماعیل پور با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت نیاز به باور قلبی و عملگرایی دارد، گفت: به سوی همه اشخاصی که برای توسعه فومن دل میسوزانند دست یاری دراز می کنیم.

فرماندار فومن با اشاره یه عملکرد مطلوب دادستانی فومن در حوزه قضایی، گفت: از توان اجرایی دادستان فومن رضایت خیلی بالایی داریم.

اسماعیل پور با تاکید براینکه از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نخواهیم کرد، متذکرشد: برای حل مشکلات شهرستان در حال تدوین برنامه هستیم.

وی با بیان اینکه شهرداری فومن در دوره گذشته عملکرد اجرایی مناسبی نداشته است، متذکرشد: شهرداری ماکلوان با کمترین اعتبار در حال ارائه یکی از بهترین خدمات رسانی ها به مردم است.

فرماندار فومن با بیان اینکه دوتن از مشاوران بنده از خانواده شهید و ایثارگر هستند، تاکید کرد: تا نفس در بدن دارم برای خانواده شهدا، ایثارگر و مردم تلاش خواهم کرد.

Share