پس از پایان تمرین

علی نظرمحمدی مصدوم و راهی بیمارستان شد!

سرمربی سپیدرود به دلیل آسیب دیدگی شدید مچ پا راهی بیمارستان پورسینا رشت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرمربی سپیدرود به دلیل آسیب دیدگی شدید مچ پا راهی بیمارستان پورسینا رشت شد.

 پس از پایان تمرین غروب روز یکشنبه سرخ پوشان در حالی که علی نظر محمدی قصد بیرون آمدن از رحتکن را داشت بر روی پله خروجی رختکن سر خورد و مچ پایش دچار صدمه دیدگی شدید شد که به همراه پزشک و فیزیوتراپ سپیدرود بلافاصله به بیمارستان پورسینا رشت اعزام گردید.

بنابراین گزارش، پس از بستری شدن و انجام معاینه و عکسبرداری مشخص شد که مچ پای سرمربی سپیدرود دچار ضرب دیدگی شدید شده و باید پس از درمان بیش از دو هفته در گچ مورد محافظت قرار بگیرد.

در حالی که تعداد زیادی از هواداران، بازیکنان به همراه جمعی از اعضای کادرفنی و مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان گیلان و مدیریت باشگاه، سرمربی سپیدرود را در بیمارستان همراهی می کردند به درخواست نظرمحمدی و برای جلوگیری از شلوغی و ازدحام بیش از حد بیمارستان پورسینا، وی از بیمارستان به یکی از کلینک های خصوصی اعزام شد تا ادامه ی مداوا در آنجا صورت پذیرد.

به گفته پزشک باشگاه سپیدرود در حال حاضر وضعیت عمومی نظرمحمدی مناسب است ولی درد بسیار شدیدی در ناحیه ی مچ پا احساس می کند که پزشکان مشغول مداوا می باشند.

این اتفاق بد در حالی برای نظرمحمدی به وقوع پیوسته که سپیدرود باید در کمتر از ۴۸ ساعت آینده در یکی از حساس ترین بازی های این فصلش در رشت برابر استقلال تهران به میدان برود.

Share