در یازدهمین جلسه شورای شهر فومن

عضو شورای شهر فومن کاندیدای شهرداری شد | غلام نیا: مردم باید آرامش داشته باشند

عضو شورای شهر فومن با تاکید براینکه خدمات شهری فومن باید ۲۴ ساعته باشد، افزود: شهر فومن باید زیبا سازی شود و قول خواهم داد برای زیباسازی شهر خیر بیاورم و همه ما باید صادقانه برای مردم خدمت کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین غلام نیا در جلسه یازدهم شورای شهر فومن با بیان اینکه مدت زیادی است که از بحث انتخاب شهردار می‌گذرد، گفت: بنده برای شهرداری فومن کاندیدا هستم.

عضو شورای شهر فومن با تاکید براینکه هزینه برای تقویت نیروی انسانی یک‌ سرمایه گذاری بلند مدت است، افزود: در شهرداری فومن جانمایی نیروی انسانی به درستی انجام نگرفته است.

وی با تصریح براینکه برخی از نیروهای شهرداری فومن بطور کم کار و یا بیکار در حال گذر زمان هستند، ادامه داد: طرح تحول اداری باید در شهرداری فومن اجرا شود.

عضو شورای شهر فومن با یادآوری اینکه بنده اگر شهردار شوم تمام تصمیمات شورای شهر را اجرا خواهم کرد، متذکرشد : شهردار فومن باید یک شهردار میدانی باشد.

غلام نیا با تصریح براینکه ورودی شهر فومن شکل خجالت آوری دارد، خاطرنشان کرد: گردشگران برای ماندن در فومن رغبتی ندارند.

این عضو شورا با اشاره به اینکه فومن بیش از ۷۰۰ هکتار مساحت دارد، اضافه کرد: این شهر پذیرای گردشگران میلیونی شهرستان است که باید از این‌ ظرفیت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری باید در همه حوزه ها به شکل یک پارچه انجام‌ شود، ادامه داد: وضعیت پسماند شهر فومن دجار نابسامانی شده است.

عضو شورای شهر فومن با تاکید براینکه خدمات شهری فومن باید ۲۴ ساعته باشد، افزود: شهر فومن باید زیبا سازی شود و قول خواهم داد برای زیباسازی شهر خیر بیاورم و همه ما باید صادقانه برای مردم خدمت کنیم.

غلام نیا با اشاره به اینکه وضعیت معابر و المان های شهری باید اصلاح شوند، افزود: بازار روز فومن باید دارای امکانات رفاهی شود.

این عضو شورا با بیان اینکه شهر فومن، شهردار پشت میز نشین نمی خواهد، خاطرنشان کرد: پروژه های نیمه تمام باید به اتمام برسند. شهردار باید دید کشوری داشته باشد و موقعیت ها و ظرفیت ها را بشناسد.

گزینه شهرداری فومن با بیان اینکه پل های شهری فومن باید بهسازی شوند، خاطرنشان کرد: باید به دنبال و فراهم کردن فضا برای فعالیت دلسوزان فومنی باشیم.

وی‌ با بیان اینکه مسئولان اگر با مردم باشند، مردم هم با آن ها خواهند بود، اضافه کرد: مردم ما با کمترین ها هم‌ خوشحال می شوند. ما می توانیم فومنی زیباتری داشته باشیم، و من هیچ چیزی برای از دست دادن ندارم و دنبال چیزی هم نیستم.

غلام نیا با تصریح براینکه پارک ها و فضای سبز فومن رها شده اند، گفت: شهرداری باید در بیشتر واحد ها خودکفا باشد. مدیریت مالی این شهرداری نیازمند ساماندهی است و بنده از حوزه های مالی اطلاع کافی دارم.

عضو شورای شهر فومن با یادآوری اینکه انسان باید برای خدمت به مردم ارزش قائل باشد، افزود: شهرداری فومن بیش از یک میلیارد تومان اعتبار از ارزش افزوده استان گرفته است. شهردار باید بتواند کنترل هزینه انجام دهد. ادامه داد

غلام نیا با تاکید براینکه مردم باید آرامش داشته باشند، تصریح کرد: آتش نشانی فومن باید به سازمان آتش نشانی ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه از نماینده شهرستان تقاضا داریم برای فومن حواله غیر رایگان بگیرند، متذکرشد:از سیاسیون بهره برداری خواهم کرد و شبانه روز برای گرفتن اعتبار و خدمت به مردم در تهران می خوابم.

Share