طرح مشکلات از شما؛ پیگیری آن با ما

عذرخواهی عضو شورای شهر رشت از وضعیت جنگی کوچه ویشکایی خیابان مطهری رشت+تصاویر

حاجی پور با بیان اینکه مردم رشت حق دارند که مطالبه گر باشند، افزود: بنده به نوبه خود از مردم این محله به علت کندی اجرای پروژه عذرخواهی میکنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بارش باران و به مراتب آن آبکرفتگی معابر یکی از مشکلاتی است که طی این سالها شهروندان رشتی با آن رو به رو بوده اند. در همین حال کندی برخی پروژه های عمرانی و کندو کاری خیابان‌ها و کوچه‌هایی که برای چندین ماه به حال خود رها شده اند مزید بر علت شده تا شهروندان با وضعیتی جنگ زده مواجه شوند.

یکی از مخاطبان دیارمیرزا از کوچه ویشکایی خیابان مطهری رشت برای ما نوشت: «جایی جز شما برای انعکاس پیدا نکردیم. وضعیت اینجا واقعا فاجعه است. مرکز شهر در خیابان مطهری عملا قابل تردد نیست. حدود چهار ۵ ماهه دارن کار میکنن برای لوله گذاری اما یک ماهه ول کردن رفتن و عملا عابر پیاده نمیتونه عبور کنه»

پروژه کوچه ویشکایی را شخصا پیگیری خواهم کرد

در همین راستا درحالی که تماس خبرنگار دیارمیرزا با مسئولان شهرداری منطقه دو رشت نتیجه ای در بر نداشته است، اسماعیل حاجی پور عضو شورای شهر رشت در گفتگو با ما در رابطه با مشکلات شهروندان گفت: شهر رشت به علت بارندگی های زیادش به شهر باران مشهور است. سالها بود که این مردم با آمدن فصل باران و آبگرفتگی‌های معابر و کوچه‌ها با مشکلات زیادی روبرو می‌شدند که این برای مردم رشت اتفاق خوبی نبود.

حاجی پور ادامه داد: در شورای چهارم ۳۳ نقطه از شهر رشت برای اجرای پژوه آب‌های سطحی شناسایی شد که از این تعداد بیش از ۲۰ نقطه را توانستیم کار اجرایی را آن به اتمام برسانیم.

وی اذعان کرد: کوچه ویشکایی خیابان مطهری یکی از نقاطی است که کار پروژه جمع آوری آبهای سطحی در آن محل حال اجرا می باشد. از علت کندی این پروژه کم عرض بودن کوچه و وجود تاسیسات شرکتهای گاز و برق و مخابرات بود. البته از دیگر علت ها عدم تزریق به موقع پول به پیمانکار نیز هست و امیدوارم به زودی مشکلات مالی شهرداری با پیمانکاران حل شود تا
پروژه های این چنینی با سرعت بیشتری اجرا شود.

این عضو شورا با بیان اینکه مردم رشت حق دارند که مطالبه گر باشند، افزود: بنده به نوبه خود از مردم این محله به علت کندی اجرای پروژه عذرخواهی میکنم. و قول خواهم داد همانطور که مناطقی مثل پل عراق و چهاربرادران را در مدت کوتاهی رفع مشکل کردیم، محله ویشکاهی خیابان مطهری را نیز پس از بارندگی شخصا پیگیری خواهم کرد و باز هم از مردم فهیم رشت برای تحمل این مشکلات عذرخواهی میکنم.

 

Share