در هفته ششم

شکست ملوان انزلی در قائمشهر | سه امتیاز شیرین برای نساجی

شاگردان مهدی پاشازاده در ششمین دیدار خود در لیگ دسته اول موفق شدند ملوان بندرانزلی را از پیش رو بردارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از “ورزش سه”، از بازی های هفته ششم لیگ دسته اول تیم های نساجی قائمشهر و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار یکدیگر رفتند و در نهایت این تیم میزبان بود که موفق شد سه امتیاز این بازی حساس را به حساب خود واریز کند.

این بازی با حملات پیاپی نساجی آغاز شد و این تیم توانست در دقیقه ۲۴ به اولین گل بازی دست پیدا کند. گلی که در این دقیقه توسط رحمان جعفری به ثمر رسید و باعث شد قائمشهری ها از حریف خود پیش بیفتند. پس از این گل ملوانان که نمی خواستند به عنوان تیم بازنده نیمه اول را به پایان برسانند حملات زیادی روی دروازه حریف تدارک دیدند و چند بار نیز با قصد فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند اما موفق به گلزنی نشدند تا در نهایت با همان یک گل نیمه اول بازی به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز شاگردان پاشازاده بازهم توانستند راه دروازه ملوانان را در پیش بگیرند و به یک گل دیگر دست پیدا کنند تا خیال خود را از رسیدن به سه امتیاز این بازی راحت کنند. مجتبی ممشلی در دقیقه ۷۹ موفق شد برای دومین بار قائمشهری ها را پیش بیندازد.

پس از این گل بازهم ملوانان در تکاپو افتادند تا بتواند اختلاف خود را با حریف کنند و در حالی که بازی در دقیقه پایانی به سر می برد وحید حیدریه موفق شد تنها گل ملوانی ها را به ثمر برساند تا انزلی چی ها نتیجه نهایی دیدار حساس خود را با کمترین اختلاف به حریف مدعی خود واگذار کنند.

نساجی با به دست آوردن این پیروزی موفق شد خود را ۱۳ امتیازی کند و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرد. از طرف دیگر ملوانان نیز کماکان ۸ امتیازی باقی ماندند تا در نهایت در میانه های جدول رده بندی حضور داشته باشند.

Share