در هفته هشتم لیگ برتر

شکست ارتش سرخ گیلان مقابل استقلال بحران زده

دیدار تیم های سپیدرود رشت و استقلال تهران از هفته هشتم لیگ برتر خلیج فارس با پیروزی دو بر یک استقلال به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از هفته هشتم لیگ برتر خلیج فارس دو تیم سپیدرود رشت و استقلال تهران در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

سیدمحمد حسینی، سید هادی موسوی، امید سام کن، رضا الماسخاله، مهرداد جماعتی، میثم تهیدست، علی دهقان، شهاب کرمی، میلاد قربانزاده، حسین ابراهیمی و پویا نزهتی یازده بازیکنی هستند که علی نظرمحمدی برای بازی مقابل استقلال تهران به میدان فرستاد.

سید حسین حسینی، لئوناردو پادوانی، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی، سرور جباروف، حسن بیت سعید و جابر انصاری برای استقلال تهران به میدان رفتند

ورزشگاه عضدی شهرباران های نقره ای جای سوزن انداختن نیست و هواداران سپیدرود از بام منازل اطراف و بالای دیوار استادیوم در حال مشاهده بازی هستند.

استقلال در حالی به مصاف تیم سپیدرود رفته است که استعفا سرمربی این تیم پذیرفته شده است و مسوولیت فنی این تیم را میک، مربی این تیم برعهده دارد.

سپیدرود نیز از چهار بازی اخیر خود هشت امتیاز کسب کرده است و با همین هشت امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد اما استقلال با هشت امتیاز در رتبه آخر جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

هم تیم استقلال و هم تیم سپیدرود رشت در این بازی برای برد به میدان آمده اند، سپیدرود به دلیل اینکه در خانه بازی می کند و نمی خواهد روند امتیاز گیری خود را خراب کند، استقلال نیز چیزی برای از دست دادن ندارد و باید برای حفظ آبروی خود در رشت به جنگ ارتش سرخ گیلان برود.

در دقیقه ۴ بازی ضربه آرام میلاد قربان زاده از پشت محوطه جریمه نزدیک بود با اشتباه حسینی، دروازه بان استقلال وارد دروازه این تیم شود که سریع اشتباه خود را جبران کرد و توپ را جمع کرد.
در دقیقه ۱۰ بازی توپ بسیار خوبی در شش قدم استقلال به میثم تهی دست رسید که این موقعیت با بی دقتی این بازیکن از دست رفت تا بازی همچنان با تساوی بدون گل ادامه یابد.

سپیدرود توپ و میدان را در دست داشت و حملات خود را بر روی دروازه استقلال ادامه داد، در دقیقه ۲۳ بازی و روی یک سانتر، محوطه جریمه استقلال شلوغ شد اما هیچکدام از مهاجمان سپیدرود نتوانستد از این موقعیت استفاده کنند.

در دقیقه ۲۶ بازی حسین ابراهیمی به دلیل اعتراض به کمک داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۲۷ بازی روی پاسکاری زیبای قربان زاده و نزهتی و ارسال بر روی دروازه، موقعیت بسیار خوبی برای علی دهقان فراهم شد اما این بازیکن نتوانست از این موقعیت به درستی استفاده کند که این موضوع با اعتراض شدید نظرمحمدی همراه شد.

در دقیقه ۳۶ بازی ضربه ایستگاهی حسین ابرهیمی با فاصله ای اندک از کنار دروازه استقلال عبور کرد.

سپیدرود که در این بازی بسیار بهتر از استقلال ظاهر شده است و سراپا حمله است در دقیقه ۳۸ بازی بر روی یک ضدحمله موقعیت خطرناکی را بر روی دروازه استقلال ایجاد کرد که با شوت کم دقت میلاد قربان زاده از کنار دروازه استقلال به آرامی عبور کرد.

در لحظات آخر نیمه اول بازی یک موقعیت خوب به بیت سعید، بازیکن استقلال رسید که وی نتوانست از این موقعیت استفاده کند و بازی با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم داریوش شجاعیان برای استقلال جایگزین فرشید باقری شد.

در دقیقه ۵۳ بازی و روی اشتباه علی دهقان، بازیکنان استقلال صاحب توپ شدند و پس از ارسال یک پاس عمقی به جابر انصاری این بازیکن توپ را وارد دروازه استقلال کرد تا بازیکنان سپیدرود بیش از پیش حسرت موقعیت های از دست رفته را بخورند.

در دقیقه ۵۵ بازی دروازه استقلال به علت اتلاف وقت، کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۵۷ بازی میعاد یزدانی برای سپیدرود جایگزین شهاب کرمی شد.

در دقیقه ۶۲ بازی امید نورافکن برای استقلال جایگزین حسن بیت سعید شد.

در نیمه دوم کاملا ورق به ضرر سپیدرود بازگشت و در دقیقه ۶۸ بازی روی شوت فنی و غافلگیرانه داریوش شجاعیان، بازیکن تازه وارد استقلال از پشت محوطه جریمه برای بار دوم دروازه سپیدرود باز شد.

در دقیقه ۷۲ بازی عماد میرجوان برای سپیدرود جایگزین رضا الماسخاله شد.

در دقیقه ۷۶ بازی میثم فردوسی برای سپیدرود جایگزین علی دهقان شد.

در دقیقه ۷۷ بازی بازهم سپیدرود در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد اما در چندین رفت و برگشت نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

در دقیقه ۸۱ بازی و روی پرتاب بلند اوت دستی، عماد میرجوان با یک ضربه سر توپ را به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال به بیرون زد.

در دقیقه ۸۳ بازی مدافع استقلال در محوطه جریمه مرتکب خطا شد تا سپیدرود صاحب ضربه پنالتی شود.

خسرو حیدری در دقیقه ۸۴ به علت اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

در دقیقه ۸۵ بازی ضربه پنالتی سپیدرود توسط حسین ابراهیمی وارد دروازه استقلال شد.

در دقیقه ۸۶ بازی امید ابراهیمی برای استقلال جایگزین فرشید اسماعیلی شد.

در وقت های اضافی نیمه دوم پادوانی بازیکن استقلال به دلیل تحریک هواداران کارت زرد گرفت.

سپیدرود که بی امان حمله می کرد چندین موقعیت نصفه و نیمه را بر روی دروازه استقلال ایجاد کرد که ثمری نداشت و بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال پایان یافت تا استقلال در روزی که سرمربی نداشت بتواند با برد مقابل سپیدرود تا حدود زیادی از بحران بیرون بیاید.

سپیدرود که در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در دست داشت و بازی بهتری از حریف انجام داده بود پس شکست در بازی خانگی تا دقایقی توسط هواداران پرشور این تیم تشویق شدند.

 

Share