رئیس شورای شهر انزلی

شورای پنجم تمام قد از شهردار جدید انزلی حمایت خواهد کرد

رئیس شورای شهر بندرانزلی در مراسم معارفه شهردار این شهر اظهار کرد: شورای پنجم تمام قد از شهردار جدید حمایت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم معارفه حسن پورقربان شهردار بندرانزلی پیش از ظهر امروز در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

امیر احمدی فرد رئیس شورای شهر انزلی در این مراسم در ابتدا با اشاره به عملکرد شورای چهارم اظهار کرد: در شورای چهارم بحث و جدل فراوانی داشتیم اما هدف یکی بود و آن هم خدمت به مردم بود.

وی افزود: همه اعضای شورای چهارم به فکر آبادی شهر بودیم اما موفق نبودیم زیرا شورای چهارم خشت اول را کج گذاشت و فردی به عنوان شهردار انتخاب شد که بیشتر در فعالیت‌های سیاسی حضور داشت و تجربه کافی را نداشت.

رئیس شورای شهر بندرانزلی با بیان اینکه خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نداده مگر آنکه آن قوم خود سرنوشتش را تغیر دهد خاطرنشان کرد: ۲۹ اردیبهشت نشان داد که مردم به دنبال تغییر در مدیریت شهری هستند.

احمدی فرد با اشاره به دلیل انتخاب حسن پورقربان به عنوان شهردار بندرانزلی تصریح کرد: وی از شهرداران موفق در درآمدزایی بوده و به انزلی نیامده که تجربه اندوزی کند بلکه آمده تا انزلی از تجربیات وی بهره ببرد و فردی است که توانست با تجربه بالای خودش بودجه شهرداری املش و رودسر را نیز افزایش دهد.

وی در پایان متذکر شد: شورای پنجم تمام قد از شهردار جدید حمایت خواهد کرد.

Share