فرامرز جمشیدپور در مراسم معارفه شهردار رشت

شهرداری رشت بدهکار و مریض است | می‌ترسیم به حساب شهرداری پول واریز کنیم

سرپرست سابق شهردار رشت اظهار کرد: هرپولی از هرجایی میگیریم، می ترسیم به حساب شهرداری واریز کنیم زیرا برخی منتظر هستند حساب ها را ببندند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرامرز جمشید پور، سرپرست شهرداری رشت در مراسم معارفه مسعود نصرتی به عنوان شهردار رشت ضمن تسلیت امام سوگواری سرور و سالار شهیدان و تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: از اعضای شورای شهر چهارم و پنجم رشت که به بنده اعتماد کردند تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه به شورای پنجم رشت به علت انتخاب شهردار خوب رشت تبریک میگویم، اظهار داشت: دکتر نصرتی فردی است که تجربه زیادی دارد و در رشت کسب تجربه نمی کند بلکه تجربیات خود را به حیطه عمل میگذارد.

جمشیدپور با اشاره به اینکه شهرداری رشت بدهکار و مریض است، گفت: این بدهکاری به علت عقب ماندگی های گذشته رشت و فعالیت های وسیع شهرداری رشت است.

وی با اشاره به اینکه همه باید نیروهای خود را روی هم بگذاریم، گفت: اگر همبستگی در استان وجود داشته باشد این مشکلات می تواند حل گردد.

سرپرست سابق شهرداری رشت با اشاره به عدم تحقق بودجه در سال های گذشته، اظهار کرد: باتوجه به عدم تحقق این بودجه ها بدهکاری های شهرداری بیشتر می شود.

جمشیدپور ادامه داد: شهرداری رشت نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی است که ۳۰۰ میلیارد بدهی عمرانی و مابقی بدهی جاری است.

وی درآمد شهرداری رشت از ابتدای سال ۱۷۰ میلیارد دانست و افزود: این عدد نسبت به مدت مشابه بیشتر شده است.

سرپرست سابق شهرداری رشت با ارائه فعالیت های خود در چند ماه حضورش، اظهار داشت: ۲۰ دستگاه اتوبوس در این مدت خریداری شده که در آینده نزدیک به سیستم حمل و نقل رشت اضافه می شود.

وی با اشاره به پروژه های آماده افتتاح در شهر رشت، اظهار کرد: هرپولی از هرجایی میگیریم، می ترسیم به حساب شهرداری واریز کنیم زیرا برخی منتظر هستند حساب ها را ببندند.

جمشیدپور ادامه داد: ۳۵ دستگاه اتوبوس در رشت فعال است و این خیلی بد است زیرا باید در کلانشهر رشت ۱۴۰ اتوبوس فعالیت نمایند.

وی در پایان خواستار کمک به رودخانه های رشت شد و افزود: از همه حلالیت می طلبم.

 

Share