قائم مقام سپاه ناحیه مرکزی رشت

سپاه پاسداران، مخاطب اصلی حوادث انقلاب است

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی بیان کرد: نقش سپاه در خنثی سازی توطئه های سالهای اولیه انقلاب از قیبل غائله های تجزیه طلبی در مناطق قومیتی، ترورسیم داخلی، غائله بنی صدر و کودتاهای پی در پی داخلی بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ پاسدارحسن حبیبی، قائم مقام سپاه ناحیه مرکزی رشت و مسئول راهبری و اندیشه ورزی اقشار بسیج رشت، درنشست شورای اقشار و دبیران کارگروهای بسیج مرکزی شهرستان رشت مطرح کرد: انقلاب اسلامی برای رویارویی با کینه، عناد و توطئه دشمنان سرسخت و پلید خود، نیازبه اهرمی مقاوم، مومن، فداکار و شهادت طلب داشت تا در هر صحنه ای که انقلاب وملت عزیز ایران نیازمند باشد حضور یابند و از دستاودهای عظیم و گرانقدر آن دفاع نمایند.

وی افزود: سپاه پاسداران خود را مخاطب حوادث انقلاب می داند و براساس تکلیف انقلابی اش عمل میکند. سپاه یک نهاد برخاسته از دل انقلاب است که در طول سالهای انقلاب نقش موثری در صیانت از انقلاب و ارزشهای اسلامی داشته است.

حبیبی یادآور شد: نقش سپاه در خنثی سازی توطئه های سالهای اولیه انقلاب از قیبل غائله های تجزیه طلبی در مناطق قومیتی، ترورسیم داخلی، غائله بنی صدر و کودتاهای پی در پی داخلی بر کسی پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: نقش سپاه و بسیج در تبدیل جنگ تحمیلی به دفاع مقدس و ناکام گذاشتن متجاوزان نقشی بی بدیل بود.

 قائم مقام سپاه ناحیه مرکزی رشت همچنین نقش موثر سپاه را در شکست طرح ها، سیاستها و برنامه های امریکا در خاورمیانه از جمله در عراق، افغانستان، لبنان، سرزمین های اشغالی و امروز در بیداری اسلامی انکار ناپذیر دانست و گفت: همینطور نباید از نقش تاثیر گذار این نهاد در امر سازندگی و پیشبرد پروژه های ملی در راستای خنثی سازی توطئه تحریم اقتصادی و به راه انداختن جنگ نرم و نیز افشای ماهیت واقعی فتنه گران و منحرفان از خط اصیل انقلاب اسلامی غافل بود.

Share