خسته بند در گفتگو با دیارمیرزا

سپاه در قلب مردم ایران جا دارد | توطئه آمریکایی‌ها در منطقه توسط سپاه خنثی شد

نماینده مردم انزلی اظهار کرد: همگان آگاه هستند که سپاه پاسداران علاوه بر مردم نهاد بودن در قلب مردم ایران جا دارد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن خسته بند نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس در گفت و گو با دیارمیرزا با اشاره به اظهارات وقیحانه رئیس جمهور ایالات متحده اظهار کرد: چنین غلط ها و اضافه گویی‌ها را پیش از این توسط معاونین و رئیس جمهور اسبق آنان در خصوص جمهوری اسلامی ایران شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال کاشت نطفه ای در منطقه بودند تا بتوانند خاورمیانه جدید را ایجاد کنند خاطرنشان کرد: آنها با صرف میلیاردها دلار به کمک فرزندانشان همچون داعش، القاعده و طالبان قصد حضور ده‌ها ساله در خاورمیانه را در سر خویش می پروراندند تا کشورهای منطقه را چپاول کنند اما این موضوع توسط سپاه پاسداران اسلامی جلوگیری و خنثی شد که دلیل عصبانیت آنها از سپاه پاسداران اسلامی به همین دلیل است.

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به مردمی بودن سپاه افزود: آنها یاد نمی دانند یا خود را به نادانی زدند زیرا همگان آگاه هستند که سپاه پاسداران علاوه بر مردم نهاد بودن در قلب مردم ایران جا دارد.

خسته بند با اشاره به توانایی و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: کشور اسلامی ما که در اوایل انقلاب توانایی تولید یک فشنگ را هم نداشت، توانست در حنگ تحمیلی در مقابل صدام و حامیان وی ایستادگی و مقاومت کند حال که انقلاب اسلامی توسط فرزندان این مرز و بوم به فناوری و علم روز دست یافته موجب ترس آنان شده است.

وی صحبت هایرئیس جمهور ایالات متحده را فقط و فقط از واهمه و هراس دانست و گفت: آنها هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند و در آینده نیز هیچ غلطی نمی تواند صورت دهند.

Share