فرمانده سپاه قدس گیلان

سپاه با هیچ کس موضع ندارد | هیئت اندیشه‌ورزی در شهرداری رشت تشکیل شود

عبدالله پور گفت: پیشنهاد می کنم هیئت اندیشه ورزی در شهرداری رشت تشکیل شود تا بدانیم خواسته های واقعی شهرداری و شورا چیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  محمد عبدالله پور امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر رشت با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ما معتقدیم دین ما از سیاست جدا نیست و متاسفانه تعاریف بدی از حوزه سیاست می شود و گاها خلط این موضوع موجب درگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه سپاه در راستای حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب گام برمی دارد تصریح کرد: در جمع اعضای حاضر کسی را نمی بینم که دلسوز انقلاب نباشد و خدا را شاکرم که این وحدت ایجاد شده و تمامی مصیبتها از اختلافها منشاء می گیرد.

عبدالله پور با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی باید حفظ شوند تصریح کرد: سپاه هیچ موضعی با کسی ندارد و در چارچوب نظام گام بر می دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مساله حاشیه نشینی در رشت اظهار کرد: حاشیه نشینی در رشت تبدیل به یک بحران شده است و باید برای این مبحث چاره اندیشی نمود.

وی با اذعان به اینکه منابع توسعه در استان وجود دارد افزود: منابع انسانی خوبی در گیلان وجود دارد و اگر همه افکار و اندیشه ها در کنار هم قرار بگیرند تبدیل به یک نقطه قوت خواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در خصوص بدهی میلیاردی شهرداری رشت بیان کرد:بابت بدهی شهرداری رشت هم باید چاره اندیشی شود و گاها با اعتبار می توانیم جای خالی پول را پر کنیم.

وی در خصوص انتخاب شهردار رشت بیان کرد: انتخاب شهردار موضوع مهمی بود و معتقدم مسعود نصرتی فردی توانمند است و می تواند به شهر کمک کند.

عبدالله پور با اذعان به اینکه رفع مشکلات شهر رشت باید مورد توجه قرار بگیرد گفت: مشکل ترافیک،سراوان و… باید برطرف شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اجرای کارهای با کیفیت تصریح کرد: در اجرای فعالیتهای عمرانی،فرهنگی و… به کیفیت کارها توجه شود و شورا و شهرداری رشت برنامه های خود را بصورت مدون مطرح و به رفع مشکلات زیست محیطی از جمله رودخانه ها، سراوان و… بپردازد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شورا و شهرداری رشت طرحهای خودرا با پیوستهای مفهمومی مطرح کند بیان کرد: در حال حاضر مشکلات متعددی وجود دارد و سرانه فضای سبز رشت با این شرایط اقلیمی مناسب نیست و در حال حاضر فضای سبز تهران بیشتر از فضای سبز رشت می باشد.

وی افزود: پیشنهاد می کنم هیئت اندیشه ورزی در شهرداری رشت تشکیل شود تا بدانیم خواسته های واقعی شهرداری و شورا چیست.

عبدالله پور با اشاره به مباحث ایثارگری در استان گیلان اظهار کرد: استان گیلان در حوزه ایثارگری رتبه ششم کشور را دارد اما متاسفانه فاقد موزه دفاع مقدس می باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مشکلات ترافیکی در رشت وجود دارد افزود: پل عراق یکی از گلوگاههای ترافیکی است و نیاز به اجرای پروژه عمرانی در این بخش احساس می شود.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم باید سرلوحه امور باشد گفت: سپاه گیلان همراه شهرداری رشت در برنامه های توسعه شهر همکاری خواهد نمود.

Share