در آستانه روز آتش نشانی

دیدار مدیر منطقه یک شهرداری با آتش نشانان شهر رشت

پورناصرانی آتش نشانان را خادمان همیشه آماده دانست و اذعان داشت: خادمان همیشه آماده در حوزه آتش نشانی آن ایثارگرانی هستند که ایمنی، امنیت و آرامش جامعه امروزی مدیون زحمات بی منت آن هاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طرح تعیین روز آتش نشانی و ایمنی در سال ۱۳۷۹ توسط ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش نشانی کشور در روز هفتم مهر سالروز شهادت تنی چند از آتش نشانانی که در پی حمله دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان در سال ۵۹ صورت گرفته بود، پیشنهاد و توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور تائید شد.

به همین بهانه مهندس محمدپورناصرانی در آستانه روز آتش نشان به دیدار ریاست و کارمندان سازمان آتش نشانی رفت.

پورناصرانی آتش نشانان را خادمان همیشه آماده دانست و اذعان داشت: خادمان همیشه آماده در حوزه آتش نشانی آن ایثارگرانی هستند که ایمنی، امنیت و آرامش جامعه امروزی مدیون زحمات بی منت آن هاست که با تکیه برهمت و تلاش و توان ایثارگری نیروهای غیرتمند و جان برکف، به شایستگی عهده دار این مسوولیت خطیر هستند.

شهردار منطقه یک رشت ضمن تبریک هفتم مهر به ایثارگران عرصه آتش نشانی اظهار داشت: آتش نشانان با هدف نجات جان و مال انسان ها از حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می کوشند تا امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورند.

در ادامه مهندس بابک رمضانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور شهردار منطقه یک در جمع آتش نشانان رشت تصریح کرد: هفتم مهر با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث در سطح کشور هم چنین یادآوری حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی در عرصه دفاع مقدس نامگذاری شده است.

وی افزود: سازمان آتش نشانی رشت آماده ارائه مشاوره رایگان به کسانی که در حال ساخت بناها و سازه های جدید و یا بازسازی بناهای قدیمی هستند به جهت مقاوم سازی بناها از بروز آتش سوزی و دیگر صدمات و حوادث احتمالی، می باشد.

گفتنی است در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان اهدا شد.

Share