نماینده مردم رشت در مجلس:

دستگیری فردی که ما به آن اعتقاد داریم در محل استانداری خطاست

جعفرزاده خاطرنشان کرد: ایجاد این حس که فسادی در دولت وجود دارد به ضرر کشور است؛ دستگیری فردی که ما به آن اعتقاد داریم در محل استانداری خطاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیل خبر، غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس در آئین معارفه رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان اظهار کرد: اتفاقات چند روز اخیر نشان داد که نسبت به برجام ظلم شده است. همه کسانی که به برجام بی لطفی می کردند دیدند که رئیس چمهور بی خرد آمریکا اعلام کرد که برجام سر آمریکا را کلاه گذاشت اما وفاق ملی و اتحادی که در کشور اتفاق افتاد همه جمع شدند و از سپاه پاسداران حمایت کردند و از این حمایت نتیجه گرفتند. همه دیدیم که اگر بخواهیم با هم باشیم دشمنان ما نمیتوانند کاری کنند. همبستگی ما دشمنان ما را می تواند نابود کند.

وی با بیان این که همه ما داخل یک کشتی نشستیم و هرکس جای این کشتی را سوراخ کند همه غرق می شویم در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد این حس که فسادی در دولت وجود دارد به ضرر کشور است؛ ما با بعضی بگیر و ببندهایی که اتفاق می افتد مخالف هستیم؛ دستگیری فردی که ما به آن اعتقاد داریم در محل استانداری خطاست و من از دولت می خواهم جلوی این کارها را بگیرد.

وی افزود: آقای روحانی شخصیتی است که دلش از خیلی شخصیت ها می سوزد. پس باید کمک کنیم این دولت موفق شود. برجام نشان داد که کارنامه مثبت و خوبی دارد اما متاسفانه بعضی ها بر طبلی می کوبند که با آن همه غرق می شوند. دولت به راهش خودش ادامه می دهد و ما مجلسیان از آن حمایت می کنیم.

نماینده رشت در ادامه خطاب به رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: خانم بروجردی امکانات حوزه اسناد ملی در حد شان استان ما نیست. کتابخانه ملی ما سالهای سال رها شده است. اسناد ما چه حفظ و چه نگهداریش دچار مشکل است. ثبت و ضبط شفاهی ما تقریبا تعطیل است و از جنابعالی تقاضا داریم که به مرکز اسناد گیلان توجه ویژه کنید.

جعفرزاده در پایان سخنان خود گفت: هم ازمدیران قبلی ممنون هستم و برای مدیریت جدید که از اساتید برتر داشگاهی است آرزوی پیروزی و بهروزی می کنیم. امیدواریم هرچقدر در این کسوت هستند حمایت و کمکش کنید تا مرکز اسناد بتواند در کشور نمونه باشد. از من بهتر می دانید این اسناد مربوط به نسل های بعدی است و نسل های بعدی از ما بازخواست می کنند که چرا اسناد دوران شما نابود شد.

Share