دیارمیرزا گزارش میدهد

داماش گیلان از سد نیروی زمینی گذشت+ حواشی و گزارش بازی

داماش گیلانیان عضر امروز با دو گل از سد نیروی زمینی تهران در ورزشگاه عضدی شهر رشت گذشت و ۱۳ امتیازی شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از سری رقابت های لیگ دسته دوم آزادگان کشور عصر امروز (سه شنبه) دو تیم داماش گیلانیان و نیروی زمینی تهران در ورزشگاه عضدی شهر رشت به مصاف یکدیگر رفتند.
مسلم حق شناس، محمد مختاری، آرمین منفرد دوست، میلاد پورمحسن، مهرداد علیزاده، محمد همرنگ، محمد طالبی، میلاد پورصف شکن، سعید باقرپسند، سعید مرتضوی و میثم پسندیده در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

همچنین محسن ویزواری، سیروس صادقیان، علی عسکری، حسین خیری، صادق مرادزاده، وحید جعفری، یزدان کاکاوندی، مصطفی نوربخش، میلاد بختیاری، سجاد موسوی و میثم فرزانه ۱۱ مردی هستند که برای نیروی زمینی تهران توپ میزنند.

داماش با توجه به اینکه در خانه خود بازی میکند بازی را تهاجمی شروع کرد و در ابتدای نیمه اول ضربه ایستگاهی میلاد پورمحسن به تیرک دروازه اصابت کرد. داماش همچنان به حملات خود ادامه داد تا اینکه در دقیقه ۱۰ بازی میثم پسندیده با یک شوت زیبا توانست دروازه حریف را باز کند.

هواداران تیفوسی داماش همانند تمامی بازی های گذشته داماش این تیم را تنها نگذاشتند و بسیار پرشور و بی وقفه به تشویق تیم خود پرداختند.

در ادامه بازی نیروی زمینی به خود آمد و جلو کشید و در دقیقه ۴۵ بازی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت بازیکن نیروی زمینی توسط دروازه بان داماش به بیرون فرستاده شد.

در دقایق پایانی نیمه اول یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه نیروی زمینی اتفاق افتاد که بازیکنان و کادرفنی داماش معتقد بودند بازیکن نیروی زمینی بر روی میثم پسندیده مرتکب خطا شده و داور باید نقطه پنالتی را نشان میداد اما داور اعتقادی به این موضوع نداشت.

از حواشی بازی این بود که محمد حق شناس نماینده فدراسیون در اقدامی عجیب پیش از شروع مصاف داماش مقابل نیروی زمینی، اقدام به توقف بازی بدلیل استفاده هواداران بر روی سکو از طبل نمود در حالیکه در آیین نامه اجرایی برگزاری بازی ها، استفاده از طبل تخلف محسوب نمی شود.

وی که با توضیحات سرپرست داماش و نیز رئیس هیات فوتبال استان گیلان قانع نمی شد در نهایت، الماسخاله از سعید فتاحی به صورت تلفنی استعلام گرفت و در نهایت بر خلاف نظر اشتباه نماینده فدراسیون، سوت شروع بازی با حضور هوادران و طبل بر روی سکو به صدا در آمد.

در ۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم نیروی زمینی بهتر از داماش بود و چند حمله نصفه و نیمه بر روی دروازه داماش ایجاد کرد که بی ثمر برای نیروی زمینی از دست رفت.
در دقیقه ۶۸ بازی سعید طالبی برای داماش جایگزین سعید مرتضوی شد.

امیررضا سرایی برای نیروی زمینی جایگزین مصطفی نوربخش شد و در دقیقه ۷۱ بازی علی غلامعلی پور برای نیروی زمینی جایگزین یزدان کاکاوندی شد.

در دقیقه ۷۵ بازی سعید طالبی که تازه به میدان آمده بود با یک پاس زیبا، میلاد پورصف شکن را صاحب توپ کرد و پورصف شکن با یک شوت دروازه نیروی زمینی را باز کرد.

در دقیقه ۸۰ بازی فرشید لک برای نیروی زمینی جایگزین حسین خیری شد تا نیروی زمینی هر سه تعویض خود را انجام داده باشد.

در دقیقه ۸۷ هادی سهرابی برای داماش جایگزین محمد طالبی و در دقیقه ۹۰ سیدمحمد اسلامی جایگزین آرمین منفرد دوست شد.

در پایان با همان نتیجه دو بر صفر به سود داماش به پایان رسید و داماش از پنج بازی خود توانست ۱۳ امتیاز کسب نماید.

تیفوسی ها نیز در پایان بازی تا چندین دقیقه تیم داماش را تشویق کردند.

Share