دستاوردهای بزرگ نشست مشترک با وزیر آموزش و پرورش

خبر خوش جعفرزاده برای مربیان پیش دبستانی؛ سهمیه جذب دو برابر شد

جعفرزاده با اشاره به نشست برگزار شده با وزیر آموزش و پروش گفت: سهمیه جذب مربیان پیش دبستانی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، نیروهای قراردادی و شرکتی استان گیلان امسال دو برابر می‌شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا درحالی که پیش از این تلاش‌های زیادی درخصوص حل مشکل جذب معلمان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی صورت گرفته بود نشست مشترک امروز (دوشنبه ۲۴ مهر) غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش دستاوردهای مهمی داشت.

جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به نشست برگزار شده با وزیر آموزش و پروش جهت حل مشکلات اظهار کرد: خوشبختانه این جلسه دستاوردهای بسیار مناسبی داشت و و تصمیم گرفته شد با توجه به مشکلات گیلان سهمیه جذب مربیان پیش دبستانی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، نیروهای قراردادی و شرکتی امسال دو برابر شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر سهمیه جذب دوبرابری به دنبال راهکارها و فرمولهای دیگری جهت تسریع در جذب این عزیزان هستیم.

جعفرزاده ایمن آبادی به دیگر توافقات صورت گرفته در این جلسه اشاره کرد و گفت: پیش از این توسط دکتر نوبخت ۱۰۰ میلیون تومان برای تکمیل ساختمان اداره کل آموزش و پرورش اختصاص یافته بود و در این جلسه مقرر شد که برای تسریع در ساخت آن این پروژه کددار شود.

نماینده مردم رشت به سالن در دست احداث هزار نفری فرهنگیان و همچنین استخر فرهنگیان نیز اشاره کرد و افزود: برای این دو پروژه نیز اعتبارات لازم از سوی وزارتخانه تخصیص می یابد تا شاهد سالن و استخری در شان فرهنگیان استان گیلان باشیم.

وی در پایان به پروژه های نیمه تمام مدارس نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر تصمیمات خوبی که در حوزه جذب مربیان پیش دبستانی گرفته شد خوشبختانه برای ۱۳ پروژه مدارس نیمه تمام استان گیلان نیز توافقات خوبی صورت گرفت تا به صورت ویژه به آنها پرداخته شود.

Share