عليرضا حسنی مطرح کرد

حضور در شهرداری برای من فرصتی مهمتر و موثرتر برای خدمت به شهروندان است

علیرضا حسنی خاطرنشان کرد: اگر چه بودن در هر جایگاه و مسئولیتی می تواند فرصتی برای خدمت صادقانه به مردم باشد اما ماهیت مردمی بودن شهرداری رشت و حضور چندین ساله من در این نهاد که خود کوله باری از تجربه را به همراه دارد برای من فرصتی مهمتر و موثر تر برای خدمت به شهروندان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا حسنی با بیان اینکه شهرداری یک نهاد خودگران و مردمی محسوب می شود اظهار کرد: حضور در ساختار شهرداری و خدمت به مردم در این جایگاه‌ برای من افتخاری است که با عنایت خدواند نصیب من شده است.

وی با اینکه شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی دارای بیشترین ارتباط با شهروندان است گفت: از آنجایی که فعالیت در شهرداری نیازمند نگاهی صرفا تخصصی و غیرسیاسی است خدمت در چنین فضایی می تواند طرح ها و ایده های مردمی را فارغ از مسائل سیاسی مورد حمایت بیشتر قرار دهد.

حسنی با تاکید بر اینکه شهرداری رشت از اقبال خوبی در جلب مشارکتهای مردمی برخورد دار است تصریح کرد: با توجه به این مهم امروز مدیرانی که در شهرداری خدمت می کنند از مقبولیت و حمایت خوبی از جانب شهروندان برخورد دار هستند و این تعلق خاطر شهروندان و گروه های مردم نهاد انگیزه حضور در این نهاد مردمی را برای من دو چندان می کند.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: اگر چه بودن در هر جایگاه و مسئولیتی می تواند فرصتی برای خدمت صادقانه به مردم باشد اما ماهیت مردمی بودن شهرداری رشت و حضور چندین ساله من در این نهاد که خود کوله باری از تجربه را به همراه دارد برای من فرصتی مهمتر و موثرتر برای خدمت به شهروندان است.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای فردی که به عنوان مدیر روابط عمومی استانداری گیلان منصوب می شود افزود: من به عنوان فردی که به مدت ۱۴ سال در جایگاه روابط عمومی شهرداری رشت حضور داشتم اندوخته های این سالهای حضور را صادقانه در اختیار فردی که در جایگاه روابط عمومی استانداری قرار خواهد گرفت می گذارم و برای داشتن استانی سرآمد از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

Share