با حکم استاندار گیلان

حسن پورقربان رسما به عنوان شهردار بندرانزلی منصوب شد

استاندار گیلان در حکمی حسن پورقربان شهردار منتخب اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی را به عنوان شصت و دومین شهردار این شهر ساحلی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن پورقربان شهردار سابق شهرستان رودسر که با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی بندرانزلی به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود حکم انتصاب خود را به عنوان شصت و دومین شهردار بندرانزلی از استاندار گیلان دریافت کرد.

در حکم استاندار گیلان خطاب به حسن پورقربان آمده است‌: در اجرای تبصره ۳ ذیل بند یک ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۰۳/۰۱ با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر بندرانزلی و نظر به تجارب ارزنده تان به موجب این حکم به سمت شهردار بندر انزلی منصوب می شوید.
اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر انزلی صبح چهارشنبه ۲۹ شهریورماه امسال در جلسه ای فوق العاده پس از رای گیری از بین حسن پورقربان و مسعود موسوی، با چهار رای موافق و سه رای سفید حسن پورقربان را به عنوان شهردار این شهر ساحلی انتخاب کرده بودند.

حسن پورقربان دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران (سازه) از دانشگاه گیلان و عضو پایه یکم نظام مهندسی ساختمان گیلان است که سابقه خدمت در شهرداری های لنگرود، لاهیجان، رشت، رضوانشهر، املش و رودسر و منجیل دارد. وی همچنین ریاست اداره راه و شهرسازی لنگرود از سال ۹۰ تا ۹۲ و معاون شهرداری لاهیجان و رضوانشهر را در کارنامه خود دارد و به عنوان نماینده شهرداران استان گیلان در سازمان شهرداری های کشور نیز فعالیت داشت.

Share