سیامک احمدزاده، رئیس شورای شهر فومن:

جوانان شهر فومن در حاشیه دید مدیران قرار گرفته اند

رئیس شورای شهر فومن با تاکید براینکه اعضای شورای شهر با یکدیگر برادر و برابر هستند، افزود: عملکرد اعضا است که فقط برای مردم به یادگار می ماند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیامک احمدزاده با بیان اینکه شهردار بومی ظرفیت ها و کمبود های شهر را می شناسد، گفت: هدف بنده از شعار انتخاب شهردار بومی، غیرت و تسلط بیشتر بر شهر و مردم اش است.

رئیس شورای شهر فومن با تاکید براینکه اعضای شورای شهر با یکدیگر برادر و برابر هستند، افزود: عملکرد اعضا است که فقط برای مردم به یادگار می ماند.

وی یا تاکید براینکه دغدغه همه ما خدمت صادقانه به مردم است، ادامه داد: بنده بر خلاف آقای علیدوست، هم به مدیریت و هم به برنامه رای خواهم داد.

احمدزاده با اشاره به اینکه اقای علام نیا برای شهرداری برنامه نداشتند و فقط درد و دل کرده اند، اضافه کرد: گزینه های قبلی از نظر برنامه و توان مدیریتی توان بالایی داشتند.

این مسئول با یادآوری اینکه از توان نیروی انسانی شهرداری باید به خوبی بهره برد، تصریح کرد: وضعیت کارکنان شهرداری باید ساماندهی شود.

احمدزاده با بیان اینکه برای افزایش رزق بازاریان داخل شهرمان باید برنامه ریزی کنیم، گفت: فوتبال شهر فومن باید با کمک همه سرپا بماند.

وی با یادآوری اینکه تفریح و نشاط جوانان نیاز به برنامه ریزی صحیح دارد، ادامه داد: شهردار فومن باید بتواند برای همه کاستی ها و ظرفیت ها برنامه ریزی نماید.

رئیس شورای شهر فومن خواستار رسیدگی به وضع حمل و نقل عمومی شهرداری شد و خاطرنشان کرد: شهردار فومن باید بتواند درآمد پایدار شهر فومن را تضمین نماید.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح تفصیلی شهر فومن نیاز به بازنگری تخصصی دارد، متذکرشد: سرمایه گذاران را باید با شهر فومن آشتی داد.

احمدزاده با یادآوری اینکه فومن دارای طرفیت های گردگشری بسیار بالایی است، افزود: هنوز از ظرفیت های گردشگری و فرهنگی شهر فومن استفاده نکرده ایم.

وی با تاکید براینکه شهردار فومن باید توان حق خواهی و حق طلبی برای مردم را داشته باشد، اضافه کرد: جوانان توانمند شهر فومن در حاشیه دید مدیران قرار گرفته اند.

Share