پس از گذشت 4 روز

جسد خدمه هندی شناور غرق شده در ساحل زیباکنار پیدا شد

مدیر روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از پیدا شدن جسد یکی از دو خدمه هندی تبار شناور خدمات صیادی غرق شده در حوالی زیباکنار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، امیر ایزدی صبح سه شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در صبح روز جمعه گذشته و با وجود شرایط بسیار بد جوی و مواج بودن دریا، عملیات جستجو و نجات را آغاز کردند.
وی با یادآوری اینکه این شناور چهار خدمه ایرانی و هندی داشت، افزود: دقایقی قبل جسد یکی از دو خدمه هندی تبار شناور خدمات صیادی، چهار روز پس از وقوع حادثه، در محدوده ساحل زیباکنار پیدا شد.
ایزدی با اشاره به انجام یک هزار و ۷۷ نفر ساعت بر اساس محاسبات دریایی، عملیات امداد و نجات توسط تیم جست و جوی نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان یادآور شد: تلاش ها برای یافتن جسد سه تن دیگر از قربانیان این حادثه ادامه دارد و علاوه بر گشت دریایی، از گشت های هوایی هلال احمر و نیروی دریایی نیز برای یافتن اجساد خدمه این شناور استفاده می شود.
شناور خدماتی صیادی فعال در مجموعه پرورش ماهی در قفس در محدوده حاجی بکنده، جمعه گذشته در امواج خروشان خزر غرق شد. شناور فعال در حوزه پرورش ماهی در قفس، چهار سرنشین داشت که دو سرنشین آن هندی و دو سرنشین بومی بودند و امروز صبح جسد یکی از دو خدمه هندی تبار آن در ساحل زیباکنار پیدا شد.
از وضعیت سه تن دیگر از خدمه این شناور حادثه دیده، هیچ خبری نیست و امدادگران خدمات دریایی بنادر و دریانوردی و نیروی دریایی و هلال احمر همچنان در حال جستجو هستند.

Share