رادنی دیدار در گفتگو با دیارمیرزا:

جدایی چراغپور از سپیدرود ارتباطی به حضور مجدد عشوری‌زاد ندارد

دیدار با بیان اینکه پیش شرط حضور آقای چراغپور پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد ایشان بود، گفت: به علت مشکلات مالی تیم سپیدرود و عدم تأمین اعتبار لازم و پس از بازی با استقلال تهران ایشان اعلام کردند که تا این پرداخت صورت نگیرد به فعالیت خود ادامه نمی دهد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، خبر جدایی جلال چراغپور، مشاور فنی تیم سپیدرود رشت که به تازگی به این تیم پیوسته بود از امروز در برخی رسانه‌ها منتشر شده است.

در همین زمینه رادنی دیدار، مدیر رسانه ای تیم سپیدرود رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با بیان اینکه پیش شرط حضور آقای چراغپور پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد ایشان بود، گفت: به علت مشکلات مالی تیم سپیدرود و عدم تأمین اعتبارات لازم، پس از بازی با استقلال تهران ایشان اعلام کردند که تا این پرداخت صورت نگیرد به فعالیت خود ادامه نمی دهد.

وی با اشاره به اینکه حضور علی عشوری زاد در کادرفنی سپیدرود هیچ ارتباطی به جدایی آقای چراغپور ندارد، اظهار کرد: پست آقای عشوری زاد کمک مربی سپیدرود و آقای چراغپور مشاور فنی است و مسلما هیچ ارتباطی باهم ندارند.

مدیر رسانه ای تیم سپیدرود رشت ادامه داد: آقای عشوری زاد به دلیل مشکلاتی که پیش آمده بود مدتی از تیم سپیدرود جدا شدند اما پیش از بازی باز سایپا طی جلسه ای که با مدیرعامل، سرپرست و سرمربی سپیدرود برگزار شد تصمیم به حضور مجدد ایشان بر روی نیمکت سپیدرود گرفته شد و در بازی مقابل سایپا بر روی نیمکت سپیدرود حضور داشتند.

Share