متهم: از ترس آبرو به من باج می‌داد

تهدید به رابطه شیطانی با تهیه فیلم غیراخلاقی

جوانی که با تهیه یک کلیپ از دختر جوانی و تهدید به انتشار آن وی را مجبور به برقراری رابطه کرده بود، با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرجنوب، جوانی که با تهیه یک کلیپ از دختر جوانی و تهدید به انتشار آن وی را مجبور به برقراری رابطه کرده بود، با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.

 رسیدگی به این پرونده پیچیده هنگامی آغاز شد که دختر جوانی به دادسرای شیراز رفت و از فردی که از او قصد انتقام جویی داشت شکایت کرد.

شاکی در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل در واتس اپ با جوانی آشنا شدم که با هم به صورت تلفنی در ارتباط بودیم. این پسر از من خواست که چند عکس از خودم برایش بفرستم من هم این کار را کردم.اما پس از مدتی کلیپی از خودم دیدم که در آن عکس های نامناسبی بود.
شاکی ادامه داد: پس از بررسی موضوع متوجه شدم، که آن جوان با فتوشاپ عکس های مرا تغییر داده و با ساخت یک کلیپ قصد دارد از من سوء استفاده کند.
به دنبال تماس های این فرد برای اینکه موضوع لو نرود چاره ای جز سکوت نداشتم هر روز تماس ها و تهدیدهایش بیشتر می شد تا جایی که یک روز تماس گرفت و مدعی شد که قصد تکثیر آن فیلم در اینترنت و دیگر شبکه ها را دارد.
با توجه به حساسیت موضوع، ماموران جستوجوی ویژهای را برای یافتن جوان اخاذ آغاز کردند تا اینکه در تحقیقات انجام شده از شاکی مشخص شد که این کلیپ از عکس هایی که وی در اختیارش گذاشته تهیه شده است از این رو تحقیقات پیرامون این موضوع متمرکز شد و سرنخ هایی به دست آمد.
در ادامه تحقیقات فاش شد متهم با این فیلم و تهدید به اینکه فیلم را به دیگر افراد نشان می دهد او را مجبور به حق السکوت کرده و حتی برای رسیدن به اهداف خود یک فیلم را نیز در یک گروه در واتس اپ منتشر کرده است.
به این ترتیب ماموران با کسب مجوز قضائی به محل زندگی متهم اعزام شده و در یک عملیات ضربتی موفق به ردیابی متهم شدند و در نتیجه ماموران وی را دستگیر کردند.
در بازرسی های انجام شده از منزل متهم، کلیپ تهیه شده نیز کشف شد از این رو احتمال داده شد که شاکی بدون اطلاع از نیت شوم این جوان عکس هایش را در اختیار وی قرار داده است. پس از آن متهم برای ادامه تحقیقات بازداشت شد.
متهم در بازجویی های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از آن برای تکمیل تحقیقات به دادسرای انقلاب شیراز منتقل شد.
در ادامه تحقیقات سرنخ های دیگری نیز به دست آمد و مشخص شد که شاکی مدتی قبل در واتس اپ با این متهم آشنا شده و از آن زمان با هم در ارتباط بوده اند.
متهم نزد بازپرس پرونده نیز به بزه ارتکابی اعتراف کرد و گفت: از زمانی که با این دختر آشنا شدم او با ترفندهای مختلف از من کارت شارژ می خواست من هم قبول می کردم. در این مدت چندین بار از او خواستم که عکس هایش را در اختیار من قرار دهد او هم قبول کرد.
وی ادامه داد: من یک کلیپ از او تهیه کردم .در این مدت تمام نقشه هایم درست پیش رفت تا جایی که کلیپی از او تهیه کردم. اما مدتی قبل مدعی شد که دیگر قصد ادامه رابطه ندارد من هم ناراحت شدم طی
تماس های تلفنی تهدیدش کردم که فیلم را در اختیار همه قرار می دهم. او ابتدا این موضوع را باور نکرد به همین دلیل کلیپ را در واتس اپ برای او فرستادم.او هم از ترس اینکه موضوع لو برود و آبروریزی نشود به من باج می داد.
با توجه به اظهارات متهم کلیپ تهیه شده از شاکی نیز به دست آمد. پس از تکمیل تحقیقات این پرونده در دادسرای شیراز متهم با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.

Share